גבר בשנות ה-80 לחייו, טען כי "נמאס לו" לטפל באשתו המרותקת לכיסא גלגלים, נסע עמה למזח ודחף אותה למים. הוא נעצר והודה באשמה.

השלטונות היפניים עצרו ביום חמישי האחרון את הירושי פיג'יווארה בן ה-81, בביתו בעיירה אואיזו ביפן, לאחר שבנו הבכור התקשר למשטרה ודיווח: "אבא שלי אמר שהוא דחף את אמא שלי לים".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בנו הבכור התקשר למשטרה ודיווח, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
בנו הבכור התקשר למשטרה ודיווח, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

פיג'יווארה הודה באישומים וסיפר לחוקרים שב-3 בנובמבר, בשעה 17:30 לערך הוא הסיע את אשתו - מזה 40 שנה, טרוקו בת ה-79 המרותקת לכיסא גלגלים, למזח באואיזו והשליך אותה לים. באותו היום בשעה 19:00 בערב, דייג שעבר במקום הבחין בגופה צפה על המים והתקשר למשטרה, כך דיווח ה-Mainichi.

בת ה-79 נלקחה לבית החולים לאחר שחולצה, אך למרבה הצער מותה נקבע במקום. אחד השכנים של בני הזוג נדהם כששמע את החדשות. הוא סיפר: "הירושי תמיד היה ידידותי ולעתים קרובות היה יוצא עם אשתו לטייל. הוא היה נראה מסור ולא היה שום דבר שמרמז על כך שהוא מסוגל להרוג אותה".

אשתו הייתה מרותקת לכיסא גלגלים, נמאס לו לטפל בה (צילום: אינג'אימג')
אשתו הייתה מרותקת לכיסא גלגלים, נמאס לו לטפל בה (צילום: אינג'אימג')

South China Morning Post דיווח כי סקר של משרד הבריאות והרווחה ביפן מצא כי היו 17,251 תקריות של קשישים שהותקפו פיזית על ידי בני משפחתם בשנת 2020, עם 25 מקרי מוות כתוצאה מכך. נתונים נוספים שנאספו על ידי משרד הרווחה היפני, חשפו שכמעט 70 אחוז מהקורבנות סבלו מהתעללות פיזית.