בריטניה חוששת: אקדחים וכלי נשק המודפסים במדפסות תלת ממד הם "איום הולך וגובר על הממלכה", כך דיווח היום (רביעי) עיתון "הדיילי מייל" הבריטי. על פי הדיווח, האיום גבר לאחר המשטרה הבריטית פשטה על "מפעל" בלונדון, השייך לעולם התחתון, ובו כמות עצומה של כלי נשק שהודפסו במדפסות. עוד נמסר, כי התפיסה היא עדות לכך שיותר כלי נשק בצורה הזו, מוצאים את עצמם ברחוב.

החשש הבריטי הוא, שבעוד שעבריינים מתקשים לשים את ידם על כלי נשק בצורה הרגילה, ההתקדמות הטכנולוגית של המדפסות, פירושה היא התעצמות הדפסת כלי הנשק במדפסות ביתיות. דובר משטרת לונדון אמר כי "אנו מאמינים שזו אחת התפיסות הגדולות ביותר של חלקי נשק, שהודפו במדפסות תלת ממד אי פעם".

הוא הוסיף כי "הפשיטה הייתה חלק ממבצע שבו היו מעורבים קצינים המובילים בפיתוח מודיעין וכלי ירייה. מצאנו מספר רב של חלקים שניתן להשתמש בהם ליצירת כלי נשק ואנו מאמינים שהם הודפסו במדפסות אלו".

כלי הנשק הראשונים שהודפסו במדפסות תלת ממד, היו כלי נשק בסיסיים שנועדו להוות דוגמא לטכנולוגיה החדשה. ארגון "Defence Distributed" העלה תחילה שרטוטים של אקדח בסיסי, ובהמשך אף הראה כיצד ניתן להדפיס רובה סער מסוג AR15 במדפסת תלת ממד. בתוך כך, דובר סוכנות הפשע הלאומית (NCA) הזהיר כי "הדור האחרון של הרובים המודפסים במדפסות מהווה איום אמין ובר קיימא".