כוכב המדיה החברתית TikTok בשם Knowledgesaurus, חולק מגוון רחב של חידות, מבחני אישיות ואשליות אופטיות מעניינות עם 2.2 מיליון העוקבים שלו. לאחרונה, הוא פרסם מבחן אישיות מיוחד במינו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בתמונה שלפניכם יש 28 דמויות צהובות בתנוחות ותנועות שונות. איזו מהן שתמשוך את תשומת לבכם ותבחרו בה - תחשוף פרטים מעניינים על האישיות שלכם. כעת, מצאו את האיש שהכי התחברתם אליו בציור ובדקו מה זה אומר עליכם.

@knowledgesaurus This Image Reveals Your Personality 🧠 #psychology #personality #personalitytest #psychologyfacts #fyp #foryou #greenscreen ♬ original sound - Knowledgesaurus

"אם בחרתם באיש מספר אחד, שלוש, שש או שבע, אתם בעלי מוטיבציה ותושייה ואין לכם חשש ממכשולים". אמר Knowledgesaurus. אבל מה עם אלה שבחרו בדמות מספר שתיים, 11 או 19? ובכן, לפי יוצר התוכן, מדובר באנשים חברותיים שנהנים לעזור לאחרים. 

אם אתם נמנים בין הגולשים שדמות מספר ארבע משכה את תשומת לבם, ניכר כי יש לכם אורח חיים יציב. "אתם רוצים להצליח מבלי שיהיו לכם קשיים", הסביר כוכב ה-TikTok. מנגד, היו גם כמה שדמות מספר חמש ששוכבת לבדה על הדשא, משכה את מבטם. "בדיוק כמו הדמות הצהובה, סביר להניח שאתם עייפים ומרגישים שחסר לכם כוח ומוטיבציה לסיים דברים".

"אם בחרתם במספר שמונה, אתם נוטים ללכת לאיבוד במחשבות שלכם וחיים את החיים בעולמכם הקטן". הבא בתור הוא מספר תשע - דמות המתנדנדת בשמחה על ענף העץ. "אלה שבחרו בבחור הזה, הם בדרך כלל אנשים מאושרים שאוהבים ליהנות". לעומת זאת, מי שבחר בדמות מספר 15 "אתם נוטים להיות שקטים ומסתגלים היטב לשינויים בחיים".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הדמות שתבחרו תחשוף פרטים מעניינים עליכם (צילום: מתוך טיקטוק)
הדמות שתבחרו תחשוף פרטים מעניינים עליכם (צילום: מתוך טיקטוק)

מה עם אלה שיושבים על הענפים בזרועות שלובות? מי מבניכם שבחר בדמויות שמספרן 13 ו-21 "נאבקים בקונפליקטים פנימיים ומתקשים בלהתייחס לאחרים". בין הדמויות, הייתה גם דמות מספר 14 שנראית נופלת מהעץ. "אם זיהיתם עם הבחור הזה, אתם מרגישים שאתם נופלים לתהום רגשית או שאתם סובלים מקונפליקט פנימי".

בחלק העליון של העץ, ישנה דמות מספר 20. "הבחור הקטן הזה שנראה די בטוח בעצמו, מייצג מנהיגות והערכה עצמית גבוהה". לא כל כך רחוק ממנו, נמצא צהוב מספר 16 שנושא דמות אחרת על גבו. "בדיוק כמו 16, נמאס לך לתמוך באחרים כל הזמן". אבל מה לגבי מספר 17 שנתמך בחברו 16? "אתה חבר טוב ומעדיף להיות מודע למה שיש לך כרגע מאשר לחיות בציפייה של מה שאולי לא יהיה לך". אם בחרתם בדמות מספר 18, "אתם מרגישים שהחיים שלכם מאוזנים אבל דברים יכולים להשתפר".

אז במי אתם בחרתם?