כלה שאי אפשר לכנות אותה "ביישנית", הותירה את אורחי החתונה שלה עם פה פעור. זאת בנוסף ל-6.3 מיליון גולשים שנחשפו לסרטון בכיכובה, שפורסם ברשת החברתית TikTok לפני ארבעה ימים, בו היא תועדה רוקדת בחושניות צמוד (מאוד) לבעלה הטרי.

נטלי סנדרס מארה"ב, הצליחה לגרום לעשרות אורחים שנכחו בחתונתה לזוז באי נוחות בכיסא שלהם. אחרי שנישאה לבחיר ליבה וכשהגיע שלב הריקודים - פצחה הכלה בריקוד חושני מול כולם בעוד שהחתן תועד יושב במרכז הרחבה. בתיעוד של הרגע משמיט הלסתות, נראתה סנדרס הבלונדינית כשהיא בשמלת הכלה שלה, נשכבת לאחור כשראשה על ירכיו של בעלה, ובתנועה מהירה היא הצמידה את מפשעתה אל פניו, שוב ושוב.

@itsnatalierosee 🍹🤣 #weddingnight #funtimes ♬ Lollipop - Lil Wayne

הסרטון פורסם תחת הכותרת: "כששתית משקה אחד יותר מדי בחתונה שלך", צבר למעלה מ-6 מיליון צפיות וכ-4,700 תגובות של גולשים המומים. היו מגיבים רבים שהתלוצצו על המעשה, בעוד שאחרים הרימו גבה בתהייה. "כולנו אמורות לעשות את זה אחרי קבלת הפנים?", שאלה גולשת אחת. שני הגיב: "ההורים בטח גאים, משני הצדדים". שלישית הוסיפה: "בבקשה לא מול הזקנים והילדים. זה מזעזע, תתביישי לך".

אחר הגיב: "מעניין איך היא הצליחה להיות כל כך שיכורה אבל מדויקת בו זמנית", בעוד שמשתמש נוסף כתב: "אלה הולכים להיות נישואים מהנים, אני בטוח, אבל יש דברים שעושים מאחורי דלת סגורה". היו גם מגיבים שהעדיפו להתייחס לפרט שמשך את תשומת לבם הרבה יותר - הסנדלים שנעלה הכלה, וכינו אותם "כפכפי ישו מימי המקרא". מאוחר יותר באותו היום, גולש שאל את סנדרס אם תוכל לפרסם את הריקוד המלא, ולהפתעתם של 20.4 אלף העוקבים שלה, היא אכן פרסמה סרטון בן עשר דקות המציג את ה"לאפ דאנס" כולו. פייר? גם אנחנו נותרנו ללא מילים.

@itsnatalierosee Replying to @rochelle_andbaybaykids as requested! This was the END of the night not first dance people 😂 no regrets we had so much fun on our wedding night. #weddingnight #weddingvibes #lapdance ♬ original sound - Itsnatalierosee