פוסט אינסטגרם של השחקן ודוגמן הכושר מילינד סומאן בו ניתן לראות אותו מקדם נוזל כלים של חברת Vim המיוצר אך ורק לגברים הפך לוויראלי והרגיז חלק ממשתמשי המדיה החברתית.

הפרסומת, שהיא ניסיון חצוף לנרמל את מטלות הבית לכולם, הותירה רבים נעלבים כשהחלו להטריל את השחקן על אפליה מגדרית. בתגובה לבקלאש, החברה ניסתה לטהר את האווירה ואמרה שהקמפיין החדש לנוזל כלים שחור לגברים ''היה בדיחה''.

בפוסט באינסטגרם, שהופנה ל"גברים", כתבה החברה, "אנחנו לא רציניים לגבי החפיסה השחורה, אבל אנחנו מאוד רציניים לגבי גברים שלוקחים חלק במטלות בבית!" בטקסט בפוסט נכתב, ''גברים יקרים, זו הייתה בדיחה''.

ב''מכתב פתוח'' אחר נכתב: "היי חבר'ה, רק משהו שאנחנו רוצים לומר מעומק הלב! רק הבקבוק שונה, הנוזל בפנים היה אותו הדבר לאורך כל הדרך... לא צריך בקבוק חדש כדי להיכנס למטבח, רק ההבנה שאלו גם המטלות שלך!".

View this post on Instagram

A post shared by MTV India (@mtvindia)

הזעם החל זמן קצר לאחר שמילינד סומאן פרסם מודעה באינסטגרם לקידום המוצר, כדי להדגיש שגברים צריכים להשתתף באופן שווה בשטיפת כלים ובמטלות בית אחרות.

המודעה מציגה בחור צעיר שמתרברב בחדר הכושר על כך שעזר לאמא שלו לשטוף כלים. לאחר מכן מילין סומאן נכנס למקום, מראה לו בקבוק של נוזל הכלים השחור ואומר שעכשיו הוא יכול לשטוף את כל הכלים ולהמשיך להתרברב.

הבקבוק בו נעשה שימוש בסרטון אינו בצבע צהוב או ירוק עבור המותג, אלא בצבע שחור. בשיתוף הסרטון כתב מר סומאן באינסטגרם, "Vim Black - נוזל כלים המיועד לגברים". 

המודעה שנועדה להיות סאטירה לא מצאה חן בעיני משתמשים רבים. משתמש אחד אמר, "אדוני! זה כל כך מאכזב לראות אותך תומך בדברים כאלה. מה לעזאזל קשור לנוזל חומר ניקוי לגברים שעושים את המינימום המינימלי? למה הוא מסומן או מובחן על בסיס מין? ו מה הטעם לעזאזל בזה? זה לא הגיוני!!" אחר כתב, "בבקשה תגיד לי שזה זיוף ולא מוצר אמיתי. אני מסרב להאמין שנפלנו כל כך עמוק בבור של הקפיטליזם האידיוטי".

יש לציין שהמותג לא השיק אף מוצר כזה, שכן בדף הקנייה של Vim Black נאמר שהוא אזל מהמלאי והמחיר הוא 0 $.