בני זוג אנונימיים מצפון הארץ, החליטו להתגרש זה מזו אך החליטו ביניהם כי יסתירו את הגירושים מבנם הלוחם בשירות חובה בצה"ל כדי לא לפגוע בתפקודו ביחידה ומשני ילדיהם הנוספים. "חשבנו שאם הגענו בינינו להבנות, הילדים לא חייבים לדעת", כך אמרה האישה.

לפני כשנתיים וחצי, אחרי עימותים - בעיקר מתחת לרדאר מבלי ששלושת ילדיהם של בני הזוג ידעו - הם החליטו להתגרש. במסגרת הסכם הגירושין, נקבע כי האב ימשיך להתגורר ביחידת הדיור שמתחת לביתם. השניים הגיעו גם להסכמות במישור הרכושי וגם במישור ההלכתי והתגרשו כדת וכדין בבית הדין הרבני בצפון הארץ.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הסכם הגירושין כבר נחתם ואז הגיעה התפנית בעלילה (צילום: envato)
הסכם הגירושין כבר נחתם ואז הגיעה התפנית בעלילה (צילום: envato)

הדרמה החלה לאחר שהכל כבר נראה אחריהם - ואחרי שהצליחו ועדיין מצליחים להסתיר מילדיהם את הגירושים - ובעיקר מהבן הלוחם, החליטה האישה לבקש את ביטול הגט בטענה שקופחה בחלוקת הרכוש שנצבר במשך השנים. הבעל באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טען כי ההסכם נוסח והוסכם בינו לבין אשתו בהבנה מלאה ולכן האישה לא יכולה לחזור בה פתאום.
 
הטענה של האישה לביטול הגירושין, עד כמה שהיא נראית תלושה, עשויה לקבל רוח גבית בגלל העובדה שהגרוש המשיך להתגורר ביחידת הדיור הצמודה לדירתה. "למעשה הוא לא עזב אף פעם את הבית", טענה. "הוא חי כאן. בחדר אחר אבל בבית הזה ולכן יש מקום שבית הדין יתערב ויבטל את הגירושין".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

עו"ד סולן טוענת כי מדובר בניסיון מניפולטיבי של האישה שמנסה לבצע מקצה שיפורים לרכוש הרב שנצבר, למרות שבהסכם המקורי אליו הגיעו בהבנה, היא קיבלה הרבה מעבר למה שחשבה שתקבל. לטענה כי המשיך להתגורר בבית, טוען הבעל באמצעות עו"ד סולן, כי הדבר לא נכון עובדתית וגם לא מעשית. "אני נכנס ויוצא מהיחידה לא דרך הבית. מעולם לא ביקשתי דבר מגרושתי שמתגוררת בצמוד ואין ביננו שום קשר וכמובן שלא אינטימי מאז הגירושין".

במידה והאישה תבקש לבטל את הגירושין, הבעל כבר רמז כי יבקש לבטל את ההסכם ולערב את ילדיהם. עוד הוא טען כי יחשוף  בפניהם שסיבת הגירושין - אף היא לא ידועה לילדים  - היא שאשתו נתפסה בבגידה. "אם היא רוצה להרוס הכל ולחשוף הכל, אז בבקשה" סיכם הבעל.

עורכי הדין שרין וגדלי סולן (צילום: יח''צ)
עורכי הדין שרין וגדלי סולן (צילום: יח''צ)