היעלמותו המסתורית לא הותירה למשפחה כל קצה חוט: גבר בן 36 מהודו, הותיר את בני משפחתו וחבריו המומים כשהופיע מולם כחי וקיים - שמונה חודשים אחרי שהוכרז כמת ונשרף בהלווייתו.

המקרה החל ב-7 ביוני 2022, כשקאנדי באלקרינשן הוכרז כנעדר. משפחתו דיווחה למשטרה המקומית על כך שלא חזר הביתה במשך מספר ימים והשוטרים תלו את תמונתו בלוח הנעדרים, כך דיווח ה-Times Of India. מאוחר יותר ב-17 ביולי, שוטרים איתרו גופה בחוף, אשר זוהתה כשל באלקרינשן.

שמונה חודשים אחרי הלוויתו - אותר בחיים (צילום: אינג'אימג')
שמונה חודשים אחרי הלוויתו - אותר בחיים (צילום: אינג'אימג')

משפחתו של הנעדר קיבלה את ההודעה, ובצער רב ערכה את טקס הלוויה כנהוג בהודו. גופתו של הבחור נשרפה ולכאורה, סיפקה את פתרון התעלומה. ימים אחדים לאחר מכן, הבינו השוטרים מתחנת קראלה כי הגופה שמצאו אינה של קאנדי.

בדיקת DNA שנעשתה, אישרה כי נוצר בלבול, והאדם המת שאותר בחוף היה נעדר אחר שדמה באופן מוזר לבאלקרינשן. הדבר גרם למשטרה לפתוח במצוד אחר הנעדר - בעוד שמחלקת החקירות הפליליות השתלטה על החקירה. לאחר חודשים שלמים של חיפושים - משטרת מרגאו טאון איתרה את האיש ביום שלישי שעבר בזמן מעקב אחר שוהים בלתי חוקיים בבית מלון.

הנעדר ה''מת'' אותר בבית מלון לגמרי במקרה (צילום: אינג'אימג')
הנעדר ה''מת'' אותר בבית מלון לגמרי במקרה (צילום: אינג'אימג')

הגבר הנעדר נתפס והועבר לתחנת משטרת קראלה. מהחקירה עלה כי באלקרינשן היה די עסוק ב"מותו". הוא סיפר לחוקרים שנסע לעבוד בג'איפור, דלהי ופנג'אב, ולאחר מכן עבר לבבוגמאלו, גואה, לפני שעבר לעבוד במלון במרגאו - שם נתפס.

ביום שלמחרת ובזמן שהיה במעצר, נודע לאיש על "שריפת גופתו". הוא חייך ואמר שהוא כלל לא היה מודע להלוויה שלו. המשטרה יצרה קשר עם בני משפחתו והודיעה להם כי האיש אותר בריא ושלם.