צילומים מזעזעים שפורסמו בערוצי החדשות מסביב לעולם, הציגו תהום עצומה שנוצרה בקרום כדור הארץ כתוצאה מרעידת האדמה הטראגית שפקדה את טורקיה וסוריה בשבוע שעבר. 

בסרטון שפורסם, ניתן לראות את כוחה העצום של רעידת האדמה, שנמדדה בעוצמה של 7.8 בסולם ריכטר וגבתה את חייהם של למעלה מ-30 אלף בני אדם. עוד מוצגים בתמונות שדות שלמים המכוסים בפסולת כאשר סדק עצום מפצל את הקרקע, בזמן שמזל"טים הציגו מבנים שהפכו לערימות של סלעים ואבק. 

המחלצים ממשיכים כעת בחיפושים הנואשים אחר ניצולים נוספים, כשבשבת אותר ילד בן שנתיים כשהוא בחיים, לאחר שנקבר למשך 133 שעות. הוא חולץ מתחת להריסות ביתו כששרד שם במשך יותר מחמישה ימים. במחוז האטאי בטורקיה, אישה כבת 35 ובתה בת השש נמצאו בחיים מתחת להריסות כעבור 117 שעות. ו-119 שעות לאחר הרעידה, אותר נער בן 16 אשר שאל את מציליו: "איזה יום היום?".

מומחים הסבירו כי הסיכויים לאתר ניצולים נוספים בקור המקפיא מתחילים לרדת ככל שחולף הזמן, זאת בנוסף לאזהרה שפרסם ראש האו"ם, שמספר ההרוגים עלול להכפיל את עצמו. הוא אמר: "ארגון הבריאות העולמי (WHO) מעריך שכ-26 מיליון בני אדם נפגעו ברעידת האדמה שאירעה ב-6 בפברואר".