משתמשת TikTok שמפרסמת סרטונים במדיה תחת השם @Littlemisscrazy89, חשפה את הטעות שעשתה כשהחליטה לצפות את שיניה בציפוי חרסינה לבן בוהק בטורקיה. בקליפ, הסבירה האישה כיצד השינוי הותיר אותה עם כאבים קשים, וזאת לאחר ששילמה עבור טיסה ולינה במדינה הזרה

אמה, קבעה "פגישת ייעוץ" עם רופא שיניים מקומי וצילומי רנטגן. אך מיד לאחר מכן, כשרק התיישבה על כיסא המטופלים - הרופא, לדבריה, גילח את שיניה במטרה להלביש עליהן את הציפוי, אך לטענתה, זה לא מה שהם סיכמו מראש.

@littlemisscrazy89 Storytime #turkey #teeth #dontdoit ♬ original sound - EmmaL✨✨

"תמיד שנאתי את השיניים שלי למרות שבדיעבד הן היו נראות נהדר. בסך הכל רציתי חיוך הוליוודי", אמרה. "אם השיניים שלכם במצב טוב, אל תעשו את זה לעצמכם. מאז שחזרתי, אני לא מצליחה לנגוס בשום דבר. הראש והלסת כואבים לי כשאני אוכלת ובנוסף, אני סובלת מדלקת חניכיים". היא הוסיפה: "אני לא יכולה לסגור את הפה בגלל שצד אחד של השיניים גבוה יותר מהשני, זה נורא ואיום. אני חווה כאבי תופת בלתי פוסקים בצד אחד של הפנים".

לדבריה, היא איתרה את המרפאה בפרסום ברשתות החברתיות וקראה ביקורות חיוביות לצד מחיר זול במיוחד. אך לטענתה של משתמשת ה-TikTok, החוויה שעברה היא כלל לא החוויה לה ציפתה. אמה הסבירה לעוקביה: "אם אתם שוקלים לעבור טיפול מסוג זה, תחשבו שוב. רופאי השיניים במדינה שלי, בריטניה, לא מעוניינים להתעסק עם הבעיה שלי כי הם לא רוצים לגרום יותר נזק. אני אבודה".

@littlemisscrazy89

♬ original sound - EmmaL✨✨

הצופים נותרו המומים וכתבו לה את דעתם על המקרה הקשה שנאלצה לעבור. "כמעט נסעתי לעשות שם שתלים אבל כל כך שמחתי שפרסמת את הסרטון הזה. עדיף לשלם יותר ולעשות כאן, ליד הבית", כתבה גולשת אחת. שני הגיב: "גם אני עשיתי את שלי בטורקיה ומתחרט על כך".