מקרה חריג אירע לפני כשנה בארה"ב, כשבגירה קיימה מערכת יחסים אינטימית עם קטין הצעיר ממנה ב-18 שנה ואף נכנסה להריון ממנו והספיקה ללדת מאז. כעת, משפחתו נאבקת על משמורת בנו.

אנדריאה סראנו, מפונטיין, קולורדו, ילדה בן לאחר שקיימה יחסי מין עם צעיר בן 13 בלבד ונכנסה להריון. היא חתמה על עסקת טיעון בעניינה ביום חמישי, ה-2 במרץ, לאחר שנמצאה אשמה בתקיפה מינית וניצול קטין. עם זאת, לפי הדיווחים ב-NEWS11, סראנו הצליחה להשיג את עסקת הטיעון עם התובעים כדי לחמוק מעונש מאסר.

באשר למצב הנוכחי של הקורבן ומשפחתו, אימו של בן ה-13 נלחמת עבור המשמורת על הפעוט שנולד בעקבות הפרשה. לפי הדיווחים, בעוד שבת ה-31 עמדה לרצות עשר שנות מאסר בשל האישומים, היא קיבלה פטור מכך במסגרת הסדר הטיעון. נגזר עליה מאסר על תנאי ובחודש מאי ייערך דיון בעניינה, שם היא תגלה כמה זמן הוא יימשך.

על פי ערוץ החדשות KRDO 13, סראנו הייתה שיכורה כשקיימה יחסי מין עם הילד במכוניתה בשנה שעברה. לפי העדויות שנמסרו בבית המשפט, בן ה-13 ראה בנאשמת "דמות אם" ועל פי הרשויות בקולורדו, הפרשה נחשפה לאחר שהמטפל של הנער גילה על מערכת יחסים האינטימית. לאחר שנעצרה ב-5 ביולי 2022, בת ה-31 הודתה בפני החוקרים כי הקטין חי עמה מספר שבועות וכי בהריון ממנו.

הנאשמת מגדלת כעת את בנה לבדה, וזאת למרות שהיא צפויה להירשם כעבריינית מין. בנוסף, היא עומדת בפני אישומים נוספים. אימו של הקורבן זעמה על עסקת הטיעון ואמרה: "אני מרגישה ששללו מהבן שלי את הילדות שלו". היא הוסיפה: "עכשיו הוא צריך להיות אבא בגיל כזה צעיר. הוא קורבן והוא יצטרך לחיות עם זה עד סוף חייו. אם היה מדובר בגבר שניצל קטינה - החלטת בית המשפט בהחלט הייתה שונה. עצוב לי שיש להם חמלה כלפיה".