נשוי טרי ואחיו הבכור, נהרגו בפיצוץ עוצמתי שגרם לגג ולקירות הבית לזוז ממקומם. ארבעה בני משפחה נוספים כשביניהם תינוק בן כשנה וחצי, נפצעו גם הם. האחים הפעילו רמקול מוגבר, אותו קיבלה במתנה הכלה מבן זוגה לשעבר - כשזה הטמין חומר נפץ בתוכו שגרם לפיצוץ עז.

המנדרה מראווי, הנשוי הטרי, קיבל לכאורה, את הרמקול כמתנת חתונה מבן זוגה לשעבר של אהובתו. ב-3 באפריל (שני), זמן קצר לאחר שחובר לחשמל בביתם של הזוג במחוז קבירדהאם, הודו, הוא התפוצץ וגרם למותו של החתן ולפציעתו של אחיו הבכור, ראג'קומאר, שנפטר מאוחר יותר מפצעיו.

הרמקול היה ממולכד, החתן ואחיו נהרגו (צילום: אינג'אימג')
הרמקול היה ממולכד, החתן ואחיו נהרגו (צילום: אינג'אימג')

ארבעה בני משפחה נוספים, בהם פעוט בן 18 חודשים נפצעו כתוצאה מהפיצוץ, כך דיווח ה"אינדיפנדט". לפי המשטרה המקומית, בן הזוג לשעבר של הכלה האומללה, סרג'ו מרקאם בן ה-33, "לקח קשה" את העובדה שהאקסית מתחתנת עם גבר אחר. האיש, נשוי ואב לשני בנים, ניהל על פי החשד, מערכת יחסים עם הכלה והציע לה להיות אשתו השנייה.

בהודעת המשטרה נכתב: "מרקאם שיקר בתחילה והסתיר את העובדה כי הוא נשוי. לאחר שהכלה גילתה את האמת, היא סירבה להינשא לו אך הוא לא חדל מלאיים עליה. הוא הכניס את הפצצה לתוך הרמקול המוגבר והעביר אותו כמתנת חתונה יחד עם מתנות נוספות", צוטט מפקד המשטרה, לאל אומד סינג ל-אינדיאן אקספרס.

"הנאשם נעצר במדינה השכנה, מאדהיה פרדש ביום שלישי ה-4 באפריל, ובחקירה הוא הודה כי הטמין את חומר הנפץ ברמקול והעניק אותו במתנה לזוג הטרי במטרה להרוג אותם. הוא השתמש בחנקן אמוניום, בנזין ואבק שריפה. הוא עטף אותו באריזת מתנה כדי למנוע כל חשד, עד שהתפוצץ ברגע שהופעל", סיכם.