כולנו זקוקים לקצת שיפור בחיי המין, עם כל המצב המדיני והמלחמה שלא נגמרת, אין ספק שאחד הדברים שהכי נפגעו בתהליך היה חיי המין של כולנו ובפרט של הרווקים והרווקות. איך אפשר להתחיל להזיז את העניינים וקצת להביא אותנו למקום יותר מיני ומדליק? לא תאמינו - אבל הטיפ הבא יישנה את חייכם.

סקס, קינק, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
סקס, קינק, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

מומחים טוענים שאם חיי המין שלך פחות עובדים וזקוקים לנעור, נסו לנקות את חדר השינה שלכם. כן כן, ניקיון יכול להציל את חיי המין שלכם.

"מחקרים מראים שהעומס הורג את החשק המיני. מרחב מבולגן ולא מאורגן יכול לגרום ללחץ, וזה לא טוב לחיי המין שלנו", הסבירה מחנכת המין, פורטיה בראון, לעיתון הThe Guardian. "אתם עלולים למצוא את עצמכם חושבים במהלך הסקס, 'למה לא עשיתי את הכביסה הזאת?' במקום להתמקד בהנאה", אמרה.

קאם פרייזר, מאמנת מין לגברים, אמרה לעיתון שחדר השינה צריך להיות "כמו מקום מבטחים מיני קטן", נקי מכל הסחת דעת, בלגן או מתח. ״איך מישהו ייצור את מקום המבטחים המיני שלו?״ אתם בוודאי תוהים לעצמכם, אז כפי שהגדיר זאת פרייזר, הקדישו חמש דקות לנקות לפני שאתם נפגשים עם הפרטנר או הפרטנרית.

"אם יש לכם בגדים מלוכלכים על המיטה או שצריך לעשות כביסה, לפחות שימו הכל בארון, סגרו את דלת הארון ותסדרו את המיטה" - ואל תכניסו את רשימת המטלות הארוכה שלכם למיטה. למעשה, מטלות אינספיות יכולות לגרום מהסקס שלכם להיות פחות טוב וגם פחות נעים לפרטנרים שמגיעים אליכם הביתה ולא נהנים במיוחד מהמצב הסטרילי. 

ניקיון יכול להציל את חיי המין שלכם (צילום: שאטרסטוק)
ניקיון יכול להציל את חיי המין שלכם (צילום: שאטרסטוק)

מומחים נוספים הסבירו כי יכולה להיות סיבה נוספת ומפתיעה לכך שחיי המין שלך עלולים לסבול - יותר מדי חיבוקים. כאשר קיים זוג, אפילו שני חברים שרק מקיימים יחסי מין - אם אדם אחד מחבק כל הזמן אבל השני לא, זה יכול להוביל לבעיות.

מי שאינו מחבק יכול להתחיל להרגיש חנוק, מי שמחבק אך אינו מקבל חיבוק חזרה - מרגיש זנוח. אם בן הזוג שלך נסוג מחיבה פיזית, כולל בזמן המין, זה יכול להוביל לתחושת ניתוק עבור הפרטנר שאוהב יותר מגע וחיבוקים. על כן, רצוי למצוא פרטנר שיהיה דומה לנו באהבה למגע. 

נטשה סילברמן, מטפלת במין ומערכות יחסים של Relate הסבירה: ״שני אנשים שאחד מהם סובל ממגע והשני אוהב מגע, יכולים להיקלע לסיבוב אינסופי של אדם שנסוג אחורה על מנת להתרחק ולנשום אוויר לעומת שהשני מנסה לצמצם את המרחק״.

"זהו חיזור ממש לא בריא עבור שני האנשים וזה יכול להרגיש פגיעה רגשית מאוד עבור האדם שזקוק לחיבור נוסף. כדי להימנע מריחוק של בן הזוג, שאלו אותם: ׳האם זה בסדר? אתה אוהב את זה?׳ לפני שאתם מתחילים את החיבוקים״.

״אם אתם שמים לב שהרצון שלכם להתכרבל גורם למתח לצד השני, קחו צעד אחורה ותנו לבן הזוג לרדוף אחריכם, שימו לב לאקטים שלכם אם הם מוגזמים מידי״.

עוד סילברמן ציין: "הדרך שבה אנחנו יוזמים חיבה דומה לעתים קרובות בדרך שבה אנחנו יוזמים סקס. אז אם אתם יכולים לעקוף את זה כשזה מגיע לחיבוק, אתם יכולים גם לשבור את המעגל גם כשזה מגיע למין".

אז קיבלתם שני טיפים: האחד, נקו את הדירה והחדר שלכם לפני שהדייט שלכם מגיע. השני, שימו לב אם הם אוהבים חיבוקים או לא. ובכלל, טיפ לחיים - תקשורת בין-אישית זה סופר חשוב כדי להצליח בחיי המין ובכל האספקטים בחיים. 

חיבוקים מרגיעים? (צילום: אינג'אימג')
חיבוקים מרגיעים? (צילום: אינג'אימג')