אמו של חתן חצתה גבול בל יתואר כשהביאה את חברתו לשעבר של בנה כפלוס-אחד שלה ביום חתונתו, והתעקשה שהם צריכים לחזור להיות ביחד בזוגיות, כי הם "חברי נפש" אמיתיים.

הסיפור הראוותני, שפורסם לאחרונה ב-Reddit על ידי הגבר בן ה-30, חשף כי אמו של הנשוי הטרי "מעולם לא באמת אהבה" את אשתו בת ה-29, ג׳ון.

חתן ביום חתונתו (צילום: ingimages.com)
חתן ביום חתונתו (צילום: ingimages.com)

"הסיבה העיקרית היא העובדה שג'ון לא נתנה לאמא שלי לדחוף אותה. היא שמרה על גבולות איתנים, שמאוד הערצתי, והיא אפילו עזרה לי לעשות את אותו הדבר", כתב וחשף את העובדה שאמא שלו מאז ומעולם חצתה גבולות והתערבה בחייו.

"אמא שלי שנאה את זה, טענה שג׳ון ׳שולטת בי׳. הצטערתי שלא נפרדתי מוקדם יותר מחברה הקודמת שלי מרגו, שאמא שלי אהבה", הוא נזכר. "הייתי עם מרגו 5 שנים וזה היה נורא״.

הוא תיאר את מרגו כ"מאוד שולטת ומניפולטיבית" וכמי שהשתמשה בהרבה רגשות אשם כדי לדחוף אותו לדברים שהוא לא היה מעוניין בהם, כמו אמא שלו. רק בזכות חברים תומכים ואחותו הוא מצא את האומץ לעזוב אותה.

בעוד שהאיש הודה ש"חייו השתפרו מאז", זה לא היה מספיק טוב לאמא היקרה, למרות שהיא שמרה את הדעות שלה לעצמה - עד הנישואין.

"כשג'ון ואני הודענו על האירוסין שלנו אמא שלי לא התחרפנה, וזה היה מוזר בהתחשב שאמא שלי שונאת את ג׳ון", הוא הוסיף וציין שהוריו נפרדו אחרי הקולג' וקיבלו את האפשרות להביא איתם פלוס אחד ליום החתונה. הוא הניח שההזמנה לחתונה של הבן האהוב שלהם תעבור לבני זוגם.

"אחרי טקס החתונה, אני וג׳ון הלכנו להצטלם ואז נפגשנו עם כל מי שהזמנו לאירוע", כתב. "כשהגענו לשם, אחותי והחברה הכי טובה שהייתה גם השושבינה של ג'ון רצו אלינו בבהלה. עוד לפני שהם אמרו משהו הבחנתי בה. אמא שלי הייתה ליד השולחן עם אבא שלי, אשתו של אבא שלי ומרגו".

יום החתונה, אילוסטרציה  (צילום: ingimages.com)
יום החתונה, אילוסטרציה (צילום: ingimages.com)

הכלה שמרה על בעלה החדש רגוע, אבל הוא עדיין נקט פעולה דרסטית ברגע הלוהט. "ניגשתי, משכתי את אמא שלי ומרגו הצידה ופשוט אמרתי להם לעזוב", טען החתן. "אמא שלי ניסתה להסביר שמרגו ואני חברי נפש וג'ון רק עמדת בדרך שלו לאהבת אמת, אבל לא הקשבתי לה, לא היה אכפת לי".

בעוד שהחתן יצא מדעתו באירוע וגרם למהומה באירוע, עם שובו מירח הדבש שלהם הוא הוצף במאות הודעות ממספר בני משפחה.

"חלק חושבים שיכולתי פשוט להתעלם ממרגו ולא הייתי צריך 'להתחרפן'", אמר. "כמה אחרים, כולל אבא שלי, חושבים שהייתי צריך פשוט לבעוט את מרגו החוצה ולתת לאמא שלי להישאר, אבל אחרי המעשה שאמא שלי עשתה, גם אני לא רציתי אותה שם".

ובעוד החתן החל לפקפק במעשיו, הקוראים ברדיט התגייסו עבורו. "מדוע מצפים ממך לשמור על שלום באירוע כשאמא שלך לא כיבדה אותך ואת אשתך ביום חתונתך?" כתב אדם אחד.

"היא הייתה אכזרית בהערותיה על אשתך. זה מצדיק לניתוק קשר", כתב אחר. "הסיבה שהאמא אהבה את מרגו היא בגלל שהיא ומרגו כל כך דומים. היא רואה בג׳ון איום על השליטה שלה בך", הוסיף שלישי.

חתונה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
חתונה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')