דונלד דאק, מיקי מאוס, ספיידרמן, ג'סיקה ראביט, אנה, אלזה, סמי הכבאי, מואנה, בוב ספוג... להרבה מן הילדים (וגם לחלק מהמבוגרים, בואו נודה), יש דמות מצוירת שאהובה עליהם במיוחד.

לאהוב את הגיבורים המצוירים, לצפות בסדרות שבכיכובם, להתחפש לדמויות, לקנות מרצ'נדייז ופריטי לבוש כמו שלהם או עם דיוקנם זה לגיטימי וחמוד, אבל אישה אחת כנראה הלכה עם זה קצת רחוק מדי והביאה את הגיבור המצויר למיטה (ולא כהדפס על פיג'מה או על תחתונים).

צה"ל בודד את רפיח מהעולם החיצון: תרגיל ההונאה הגדול נחשף
חיסכון משמעותי: כל מה שאתם חייבים לדעת לפני החופשה הבאה

צעיר חשף בפורום "רדיט" כי חברתו בת ה-28 צעקה את שמו של הגיבור המצויר האהוב עליה במהלך סקס. הגיבור הוא "בן 10" או באנגלית Ben 10, כוכב סדרת הנפשה אמריקאית לילדים בעלת אותו שם, שמשודרת בערוץ Cartoon Network. בישראל הסדרה שודרה בשנת 2017 בערוץ הילדים, בדיבוב לעברית.

הצעיר סיפר כי "בשלב מסוים היא צעקה 'תן לי את זה בן', ואז היא עצרה ואמרה: 'תן לי את זה בן 10, אה כן, אתה אוהב את גוון (דמות בסדרה, בת דודתו של בן) נכון?'".

כשהסיטואציה המביכה והביזארית הסתיימה, "היא הודתה בפניי ש'בן 10' היה הקראש הראשון שלה כילדה", סיפר.

במרכז עלילת הסדרה נער בן 16 שעונד שעון רב עוצמה אשר הופך אותו ל-10 חייזרים שונים. יחד עם בת דודתו גוון וסבו מקס, הם שואפים להילחם נגד כוחות הרשע ביקום.

למרות הווידוי המביך של חברתו, הצעיר, ששמר על אלמוניותו בפורום, תהה האם מדובר בשקר אחד גדול והיא למעשה בוגדת בו. זאת, מכיוון שהיא אמרה 'תן לי את זה בן' קודם, לפני כל אזכור של גיבור הטלוויזיה, לדבריו. "אני חושב שאולי היא משקרת ויש איזה בן בחוץ. השתגעתי?", שאל.

באופן לא מפתיע, הווידוי האנונימי מיהר לצבור מאות תגובות בפלטפורמה, ומשתמשים רבים החלו לייעץ לו כיצד לנהוג. אחת המשתמשות כתבה: "הייתי נכנסת לרשתות החברתיות שלה, בודקת ברשימת העוקבים ומחפשת מישהו בשם בן". אחרת הציעה: "שאל אותה שאלות על 'בן 10'. אם היא טועה במשהו, היא בוגדת".

My 28m gf 27f called me "Ben 10" during sex. I think she might be cheating. How do I check?
byu/ThrowRA_skidrowski inrelationship_advice