בוני בלו, נותנת שירותי מין ושחקנית סרטים למבוגרים מגולד קוסט שבאוסטרליה, חשפה את הסיבות העיקריות לפיהן גברים נשואים שוכרים את שירותיה. לדבריה, אחד מכל שלושה מלקוחותיה הוא גבר נשוי. עוד היא טענה כי היא לא מאשימה את הגברים שבאים אליה, אלא את הנשים שלהם. "הגיע הזמן שנשים ילמדו לרצות את הגברים שלהן", אמרה.

בוני בת ה-25, מספרת כי היא נהנית מהגמישות והחופש שעבודתה מקנה לה, לצד ההכנסה הגבוהה. היא גובה 1,500 דולר לשעה או 7,500 דולר ללילה שלם. לטענתה, הכנסתה הממוצעת נעה בין 20,000 ל-50,000 דולר לחודש, ובשנה האחרונה הרוויחה מעל שני מיליון דולר.

הסיבות העיקריות שבוני מציינת לפניית גברים נשואים אליה הן: חוסר סיפוק מחיי האינטימיות עם בנות זוגם, רצון בהפוגה מלחצי היומיום, חיפוש אחר גיוון וריגוש, הגשמת פנטזיות ומשיכה פיזית.

בת ה-25 ציינה כי רבים מלקוחותיה הנשואים משתפים אותה בקשיים שהם חווים בנישואיהם, כמו היעדר אינטימיות, חוסר זמן איכות עם בת הזוג, בעיות בתקשורת ואי-מילוי צרכים הדדיים.

היא מדגישה כי היא אינה שופטת את לקוחותיה ומספקת להם סביבה בטוחה לשיחה על רגשותיהם. בוני גם מתייחסת לסטריאוטיפים הקיימים כלפי נותנות שירותי מין ומבקשת להפריכם. הצעירה, שעברה לאוסטרליה מבריטניה לפני שלוש שנים, ציינה כי היא אוהבת את אורח החיים האוסטרלי ואת הקרבה לטבע ושהיא מתכננת לבקר בקרוב בבריטניה.