גולשת ברשתות החברתיות, שהציגה את עצמה רק כ-RivOvershares, חשפה לאחרונה את מסע האהבה שלה שהסתיים באכזבה. היא טסה עד לדרום אמריקה לגבר שפגשה רק פעם אחת בעבר - וזה נגמר אחרת לגמרי ממה שציפתה.

RivOvershares שיתפה את חוויתה בסרטון שפרסמה ברשת החברתית טיקטוק, בו היא סיפרה כיצד מצאה את עצמה "תקועה" במדינה זרה - לבדה. לדבריה, היא פגשה את אותו הגבר ביפן כחצי שנה קודם לכן, שם בילתה אתו יומיים בלבד. למרות היכרות קצרה זו, כאשר הוא סיפר לה על תוכניותיו לטייל בדרום אמריקה, היא החליטה לנסוע ולפגוש אותו שם. בהיותה תושבת ארצות הברית, היא חשבה שהמרחק אינו משמעותי במיוחד.

@rivovershares

Did i mention i landed at 12:00 AM, so i took the cab at 1:00 AM in the morning😭 I WAS SO SCARED

♬ original sound - Rivata Dutta

RivOvershares הודתה כי לא היה לה ניסיון בטיולי תרמילאים: "אני הבחורה שנוסעת עם חמש מזוודות. מעולם לא יצאתי לטיול תרמילאים. אני מתקלחת מדי יום, אבל זה בסדר. כולנו פתוחים לחוויות חדשות", כתבה. עם נחיתתה בפרו, התברר לה כי הגבר אינו נמצא שם וגרוע מכך, הוא אפילו לא הגיב להודעות ששלחה לו. באותו רגע, היא מצאה את עצמה לבד במדינה זרה, מתלבטת אם הבחור בכלל קיים. בלית ברירה, היא נסעה לאכסנייה וקיוותה שהוא יופיע בהמשך - מה שלא קרה.

Ferrobus, דרום אמריקה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
Ferrobus, דרום אמריקה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הסרטון שפרסמה הפך לוויראלי עם למעלה מ-90,000 תגובות. רבים מהמגיבים ניסו לעודד אותה: "מקווה שתהני מפרו למרות הכל", כתב אחד הגולשים. "ערכתי טיול סולו בפרו במרץ. תהני ממנו, גם אם הוא לא יופיע", הוסיף אחר. "פגשתי אנשים נפלאים בטיולי תרמילאים בפרו. את תהיי בסדר", הגיב משתמש שלישי.

עם זאת, היו גם כאלה שהטילו ספק בהחלטתה: "למה שתעשי דבר כזה?" תהה אחד המגיבים. אחר העיר על סתירה בסיפור: "למה את מתכוונת 'אם הוא אדם אמיתי'? הרי אמרת שפגשת אותו ובילית אתו יומיים, או שאני טועה?".