האטי רטרואז', אישה בת 87, חשפה את סיפורה יוצא הדופן על חיפוש אהבה בגיל מבוגר. בראיון לתוכנית "Truly", היא מספרת בגאווה על השימוש שלה באפליקציית ההיכרויות טינדר, שם היא מעוניינת להכיר גברים צעירים.

"רוב הגברים בגילי כבר אינם בסביבה. לעומתם, גברים צעירים נמצאים באמצע שנות הגשמת חלומותיהם וזה מרתק אותי", אמרה האטי. פרופיל הטינדר של בת ה-87 מלא בתמונות שלה בביקיני, עם איפור בולט כשהיא לבושה במעילי עור. בביוגרפיה שלה היא מתארת את עצמה כ"יפהפייה מבוגרת ומרתקת" המחפשת בן זוג צעיר.

האטי מגלה כי גברים צעירים רבים משנים את גילם באפליקציה ל-50 פלוס, כדי להשיג התאמה (מאצ') עם נשים מבוגרות מהם. היא מספרת שיש לה מחזרים צעירים באופן קבוע, ואף חשפה מקרה בו יצאה עם גבר בן 19. "לא ידעתי שהוא כה צעיר", היא מודה. "סביר להניח שלא הייתי שוכבת אתו אילו ידעתי."

לאחר גירושיה בגיל 55, האטי החלה את דרכה בעולם הדייטים המודרני. "אנחנו נפגשים לשתות משהו ואם זה מתפתח יפה, ממשיכים לדירה שלי", היא מתארת. היא אף הוסיפה בחיוך שלעתים היא מגיעה לדייט ללא תחתונים מתחת לשמלתה.

בתה של האטי, ראמה, תומכת באמה ברוב המקרים, אך מודה כי לעתים התנהגותה מביכה. "זה עובר את הגבול", היא אמרה בריאיון, וסיפרה על מקרה בו אמה שכבה עם סטודנט מהאוניברסיטה שלה.

האטי מקווה לעורר השראה בקרב אנשים מבוגרים. "אני רוצה לגרום לאנשים להבין שזה בסדר להזדקן בדרכי", היא סיכמה. "אני מקווה שהדור הצעיר יאמץ גישה חדשה להזדקנות".