אישה אחת שהפכה לוויראלית ברשתות החברתיות, טוענת כי הייתה בהריון במשך 17 מתוך 18 החודשים האחרונים. רבים תהו איך זה הגיוני, אז זה ההסבר שלה למצב המוזר.

ג'קלין וודוול ילדה את בתה השנייה, אמה, לפני תשעה חודשים, ורק חודש אחד לאחר מכן נכנסה להריון נוסף, למרות שימוש באמצעי מניעה. המקרה יוצא הדופן הזה עורר סערה ברשתות החברתיות, כאשר רבים מתקשים להבין כיצד הדבר אפשרי.

@jacquelinewoodwell Been pregnant for 17 of the past 18 mknths 🤯 only 2.5 more weeks 💖 #fyp #pregnant #momlife ♬ Apple - Charli xcx

חשוב להדגיש כי הריון נמשך בדרך כלל תשעה חודשים, וניתן להיכנס להריון נוסף כבר שלושה שבועות לאחר הלידה. לכן, חשוב להשתמש באמצעי מניעה לאחר לידה, אלא אם כן מעוניינים בהריון נוסף.

וודוול צפויה ללדת את התינוק השלישי בעוד שבועיים בלבד שייוולד בהפרש של פחות משנה מהקודם. ברשת החברתית TikTok היא סיפרה לעוקביה כי היא נתקלת במבטים חריגים ברחוב כאשר היא נושאת תינוק קטן כשהיא עם בטן הריונית בולטת.

למרות זאת, היא אינה נרתעת מהביקורת ומאושרת להרחיב את משפחתה. הסיפור שלה הפך ויראלי בטיקטוק, עם מאות אלפי צפיות ותגובות המביעות בלבול ותדהמה.