גבר בשנות ה-20 לחייו פנה באופן אנונימי ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי Deidre, ובפנייתו הוא כתב לה: "אני מתחרט על שבגדתי בבת הזוג שלי, אבל אני עוד יותר מתחרט על כך שאפשרתי לאישה ההיא לצלם את המפגש המיני שלנו".

הוא המשיך: "כאילו לא די בכך שבגדתי בחברה שלי, בטיפשותי נתתי לאישה השנייה לצלם אותנו מקיימים יחסי מין. עכשיו בת הזוג שלי ראתה את הסרטון, עזבה אותי והראתה אותו לכל חבריה - שצוחקים על גודל איבר המין שלי. אני בן 24 וחברתי לשעבר בת 23. הכרנו באוניברסיטה והיינו יחד במשך חמש שנים".

בגד בחברתו והיה בטוח שהיא לא תגלה דבר (צילום: אינג'אימג')
בגד בחברתו והיה בטוח שהיא לא תגלה דבר (צילום: אינג'אימג')

"בחופשת הקיץ בשנה שעברה טסתי לחו"ל. כשהייתי שם, פגשתי אישה. היא התחילה איתי אבל אהבתי את חברתי והמשכתי לדחות אותה. אבל לילה אחד שתיתי יותר מדי ובסופו של דבר 'נכנעתי' לה. התברר שהיא הייתה די פרועה ורצתה לקיים יחסי מין כל הלילה, בתנוחות שונות, תוך שימוש בצעצועים. זו הייתה חוויה עוצמתית", סיפר האנונימי.

"לצערי, הסכמתי לתת לה לצלם אותנו בטלפון שלה. ובאופן עוד יותר טיפשי, לא וידאתי שהיא מחקה את זה אחר כך. שבוע לאחר מכן טסתי הביתה ולמרות שהרגשתי אשם, המשכתי את הקשר עם חברתי ולא סיפרתי לה דבר. לא שמרתי על קשר עם האישה מחו"ל ואפילו חסמתי אותה. הייתי בטוח שחברתי לעולם לא תגלה", כתב.

"כעת, מישהו שלח לבת הזוג שלי קישור לאתר פורנו חובבני, וציין שהיא 'צריכה לצפות בסרטון'. זה היה קטע הווידאו שהאישה מחו"ל צילמה כשקיימנו יחסי מין באותו לילה. היא העלתה אותו לאינטרנט", סיפר הבחור. "חברתי ההרוסה נפרדה ממני מיד וגרוע מכך, גם כל חבריה ראו את זה. חלקם לעגו לאיבר המין שלי ולטכניקה שלי במיטה. איך אני יכול להתגבר על זה ולזכות בחזרה בחברתי?", שאל.

אתר פורנו, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג)
אתר פורנו, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג)

יועצת הזוגיות Deidre, השיבה לאנונימי: "התנהגותך לא הייתה ראויה, אבל עדיין, אף אחד לא אמור להיות קורבן של פורנו כנקמה - וזה בדיוק מה שקרה כאן. עם זאת, האפשרות לנקוט בצעדים משפטיים עשויה להיות תלויה בחוקי המדינה שבה חיה האישה הזו. כדאי לפנות לייעוץ משפטי בנושא זה".

היא המשיכה: "באשר לזוגתך לשעבר, היא בוודאי מאוד פגועה ונבוכה. אני מצטערת לומר, אך כעת, אחרי שהראתה לכל חבריה מה עשית, סביר להניח שהיא לא תרצה לאבד את כבודה בכך שתחזור אליך. עם זאת, כדאי לנסות ליצור איתה קשר כדי לספר לה מה אתה מרגיש".