נוסעת בטיסה התלוננה על חוויה מזעזעת לאחר שזוג הורים החליט להחליף חיתול לבנם התינוק במושב שלהם במקום בתא השירותים. האישה טענה כי הריח היה בלתי נסבל וכי היא נאלצה לעבור מקום כדי "לנשום כמו שצריך".

הנוסעת שיתפה את פרטי המקרה ברשת החברתית Reddit, שם תיארה את חוסר ההתחשבות של ההורים בשאר הנוסעים. היא ציינה כי לא הבינה מדוע הם לא עשו זאת בתא השירותים. לאחר שעברה למושב בשורה אחרת, אחת הדיילות פנתה אליה ושאלה מדוע עשתה זאת ללא התראה.

החליפו חיתול לתינוק בתא הנוסעים (צילום: אינגאימג')
החליפו חיתול לתינוק בתא הנוסעים (צילום: אינגאימג')

כאשר הנוסעת הסבירה לה את הסיטואציה, הדיילת הבטיחה לדבר עם ההורים ולבקש מהם להשתמש בתא השירותים בפעם הבאה. היא הוסיפה כי הריח עדיין היה מורגש וכי לא רצתה לסבול במהלך הטיסה הארוכה. לאחר מכן נאמר לאב כי החלפת חיתול במושב היא לא היגיינית וצריך לעשות זאת בתא נפרד והוא הסכים, אך כבר היה מאוחר מדי.

גולשים רבים בפורום Reddit הביעו את זעמם על חוסר ההתחשבות. אחד המשתמשים ציין כי הסיפור הזה מזכיר לו להביא מטליות חיטוי לכל טיסה. משתמש אחר תיאר חוויה דומה שקרתה גם לו במהלך טיסה, כאשר הורים החליפו חיתול לתינוק במושב שלפניו תוך שהוא ציין כי אפילו מסכת קורונה לא עזרה לסנן את הריח.

טיסה במטוס, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
טיסה במטוס, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

גולש שלישי כתב כי הוא לא ממש מופתע מהמעשה, מכיוון שהוא ראה פעם אם מחליפה חיתול לתינוק שלה על שולחן אוכל בסביבת מזון מהיר במרכז קניות. הוא הוסיף כי הורים לתינוקות נוטים להיות יהירים וחסרי התחשבות.

משתמש נוסף ציין כי הוא טס עם התינוק שלו לאחרונה, וציין כי התא השירותים ברוב המטוסים יש שולחן החתלה, מה שהופך את התהליך לנוח יותר. "יש גם כיור ופח אשפה".