סרטון מזעזע שהופץ ברשתות החברתיות ביממה האחרונה, הציג פעוטה בוכה כשהיא נעולה בתא שירותים במטוס בטיסת פנים בסין. על פי הדיווחים, שתי נוסעות החליטו לנעול את הילדה בתא השירותים במטרה "להשתיק אותה" לאחר שבכתה ללא הפסקה.

הסרטון צולם בטיסה מה-24 באוגוסט מגויאנג, עיר בדרום-מערב סין, לשנגחאי. דוברות חברת התעופה Juneyao Airlines, אשר הפעילה את הטיסה, מסרה לתקשורת המקומית כי סבתה של הילדה נתנה לנוסעות רשות "לחנך" את הילדה הבוכייה.

עוד נמסר כי אמה של הפעוטה, שלא הייתה נוכחת בטיסה, הביעה "הבנה" כלפי התנהגותן של הנוסעות. אחת מהנשים המעורבות באירוע, גאו טינגטינג, שהעלתה את הסרטון לרשתות החברתיות, התגוננה וטענה כי רצתה להרגיע את הילדה ולאפשר לנוסעים טיסה שקטה.

בעקבות הסערה ברשת, הסרטון הוסר. גולשים רבים זעמו על התנהגותן של הנוסעות וטענו כי יש לחקור את האירוע. "יש לתבוע את הסבתא ואת שתי הנוסעות ולערב את הרשויות. אסור לוותר להורים כאלה", כתב גולש זועם.

חברת התעופה Juneyao Airlines פרסמה הודעה בה נמסר כי הם מודעים לאירוע וכי הם פתחו בחקירה פנימית. "כאשר יש ילד בוכה בטיסה, אנחנו בהחלט יכולים לנסות ולהזכיר לאחראי עליו לעשות כמיטב יכולתו כדי להרגיע אותו, אך אם הילד ממשיך לבכות אין הרבה מה לעשות", נמסר לתקשורת הזרה מהחברה.