בחור בשנות ה-30 לחייו פנה באופן אנונימי ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ובפנייתו הוא כתב לה כי הוא מתוסכל מגודל איבר מינו, שלדבריו, קטן בהרבה מהממוצע.

"אני רווק בן 32", כתב האנונימי. "כשעוד הייתי בבית הספר, שמתי לב בשיעורי הספורט שאני שונה מבנים אחרים. כשהיינו מתלבשים במלתחות, זה היה משהו שחששתי ממנו בגלל שהיה ברור שלא עמדתי בקנה מידה אחד עם התלמידים האחרים סביבי".

מתבייש בגלל גודל הפין (צילום: אינג'אימג')
מתבייש בגלל גודל הפין (צילום: אינג'אימג')

הוא המשיך: "הפין שלי קטן. מאוד. עם השנים אפילו השימוש במשתנות ציבוריות הפך למאתגר עבורי. אני מרגיש ממש לא בנוח ומאוד נבוך. היו לי בנות זוג בעבר אבל מערכות היחסים הללו לא נמשכו לאורך זמן רב".

"אף אחת מעולם לא העירה לי על כמה האיבר שלי קטן אבל אני יודע שזה מה שהן חשבו. אולי הן ריחמו עליי. אני מרגיש שזה הופך אותי לגבר לא גברי וזה גורם לי להירתע מלנסות ולהכיר נשים נוספות", ציין.

מתוסכל מגודל הפין (צילום: אינג'אימג')
מתוסכל מגודל הפין (צילום: אינג'אימג')

"הביטחון העצמי וההערכה העצמית שלי נמצאים בשפל. האם יש משהו שאני יכול לעשות או שנגזר עליי להיות רווק עד סוף חיי?", שאל בן ה-32.

יועצת הזוגיות DEIDRE השיבה לאנונימי: "סקס טוב לא קשור לגודל הפין שלך, אלא לביטחון העצמי שלך. סיפוק מיני לא נובע מהפין בלבד. גבר יכול להיות מאהב מדהים, לא משנה מה גודלו שם למטה". היא הסבירה: "מאהב טוב הוא מישהו אכפתי ומתחשב שרוצה להבטיח שבן או בת הזוג שלו יהיו מרוצים לחלוטין. רוב הנשים כלל לא מגיעות לאורגזמה מחדירה אלא דרך הדגדגן".