ביום שישי האחרון, ה-6 בספטמבר, התרחש אירוע טרגי בבית החולים הכללי בקטרינג, נורת'המפטונשייר באנגליה, כאשר גופתו של גבר התגלתה בתוך תנור במטבח המוסד. משטרת נורת'המפטונשייר הוזעקה למקום מיד עם גילוי הגופה ופתחה בחקירה דחופה.

למרות הזעזוע, המשטרה הודיעה כי בשלב זה נסיבות המוות אינן נבדקות תחת חשד לרצח. דוברת השיטור המקורי מסרה: "אנו מכינים דו"ח לחוקר מקרי המוות. מחשבותינו עם משפחתו וחבריו של הנפטר".

@dailymailuk Police have launched an urgent investigation after a male patient was found dead inside a hospital catering oven. The shocking discovery was made on Friday at Kettering General Hospital in Northamptonshire. Northamptonshire Police are currently not treating the 'sudden' death of the man as suspicious. This is a developing story, stay with us. #uk #hospital #police #news #mystery ♬ Minimal for news / news suspense(1169746) - Hiraoka Kotaro

ג'ולי הוג, האחות הראשית של בתי החולים האוניברסיטאיים של נורת'המפטונשייר, הצהירה כי בית החולים משתף פעולה באופן מלא עם חקירת המשטרה. היא הוסיפה: "אנו עובדים עם אנשי הביטחון כדי לסייע בהשלמת הדו"ח על נסיבות האירוע הטרגי הזה. מחשבותינו עם משפחתו ויקיריו של האיש".

בשלב זה, לא נמסרו פרטים נוספים לגבי זהות העובד או הנסיבות שהובילו למותו בתוך התנור. בית החולים והמשטרה ממשיכים בחקירת המקרה.

אירוע זה מצטרף לשורת מקרים מצערים שאירעו לאחרונה במערכת הבריאות הבריטית, ביניהם מקרה של מוות בעקבות מינון יתר של חומר הרדמה מקומית, וכן מקרה שבו חלקי גופה של נפטר הוחזקו בבית חולים ללא ידיעת משפחתו במשך כמעט 30 שנה.

המשטרה והנהלת בית החולים מבטיחים להמשיך בחקירה מקיפה של האירוע ולספק מידע נוסף לציבור בהקדם האפשרי.