שיח'ה מארה בנת מוחמד אל מכתום בת ה-30, נסיכת דובאי, השיקה לאחרונה בושם חדש בשם "Divorce" (גירושים). ההשקה התרחשה כחודשיים לאחר שהכריזה באופן פומבי באינסטגרם על שהיא נפרדת מבעלה, השייח' מאנה בן מוחמד בן ראשיד בן מאנה אל מכתום.

הנסיכה חשפה את גם את הבושם החדש בפוסט באינסטגרם, שזכה במהירות לעשרות אלפי לייקים ותגובות אוהדות. רבים, במיוחד פעילות פמיניסטיות, ראו במהלך זה צעד מעצים ויוצא דופן.

View this post on Instagram

A post shared by @mahram1.official

"Divorce" הוא המוצר הראשון של מותג היופי החדש של הנסיכה, Mahra M1. ההשקה מגיעה בעקבות הודעת הגירושין הפומבית שפרסמה בחודש יולי האחרון, בה כתבה: "בעל יקר, מכיוון שאתה עסוק עם אחרות, אני מצהירה בזאת על גירושנו. אני מתגרשת ממך, אני מתגרשת ממך, אני מתגרשת ממך".

הפרסום עורר סערה באיחוד האמירויות, כאשר רבים חשבו תחילה שחשבון האינסטגרם של מארה נפרץ. יש לציין כי בני הזוג היו נשואים רק שנה אחת ויש להם תינוקת בת ארבעה חודשים.

View this post on Instagram

A post shared by @mahram1.official

מארה היא בתו של שליט דובאי וראש ממשלת איחוד האמירויות, מוחמד בן ראשיד אל מכתום, ואחת מ-23 ילדיו. אמה, זואי גריגורקוס, היא ממוצא יווני.

תגובות המעריצים לפוסט ההשקה היו נלהבות, עם משפטים כמו "בשנת 2024, נשים לא בוכות. אנחנו משיקות עסקים חדשים!", ו"אני בטוחה שיש לזה ריח של חופש". רבים הביעו הערכה למהלך הנועז של הנסיכה, עם תגובות כמו "את לא נסיכה, את מלכה".