אישה אחת פנתה באופן אנונימי ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, כשהיא מתוסכלת ומבולבלת. היא תיארה כי היא בת 34, בקשר רומנטי מורכב עם גבר נשוי בן 41, אשר הסתיר ממנה את מצבו המשפחתי בתחילה.

בפנייתה, היא כתבה: "בהתחלה הוא לא אמר לי שהוא נשוי. רק כששאלתי למה הוא לא מזמין אותי לבית שלו, הוא הודה באמת". למרות שהיא התאהבה בו עמוקות, היא הבינה שהיא נמצאת במצב בלתי אפשרי.

בזבזה לא מעט שנים עם גבר נשוי שככל הנראה לא מתכוון לעזוב את אשתו, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
בזבזה לא מעט שנים עם גבר נשוי שככל הנראה לא מתכוון לעזוב את אשתו, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

"הוא הסביר לי כי נישואיו אינם מאושרים בשל התמכרותה של אשתו לאלכוהול. הוא הפך למטפל שלה", היא סיפרה. "שהיא טען בפניי שהיא לא מעוניינת בקבלת עזרה או בגמילה, ושהוא נואש לעזוב אותה". למרות הבטחתו להתגרש, השנים חלפו והמצב נותר כשהיה. "הוא מספר שהיא שותה יותר ושהדברים רק הולכים ומסתבכים", כתבה האנונימית.

"אני אוהבת אותו ויודעת שהוא אוהב אותי. אני רואה בו חלק מהעתיד שלי, כאב ילדיי. אבל עם זאת", היא הוסיפה כי "חלק ממני מרגיש שאם הוא באמת היה אוהב אותי מספיק, הוא היה עוזב אותה כבר". היא פנתה ליועצת DEIDRE בבקשה לעצה, כיצד להתמודד עם הדילמה הקשה העומדת בפניה.

בגידה ברכב, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
בגידה ברכב, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

יועצת הזוגיות DEIDRE, הדגישה כי האחריות להתמודדות עם בעיית האלכוהול מוטלת על אשתו של הגבר, ולא עליו. היא עודדה את הפונה לשקול את עתידה ולשים את רווחתה האישית בראש סדר העדיפויות. "זכרי, אנחנו חיים רק פעם אחת. את רוצה ילדים וזה אומר שאין לך זמן לחכות". כתבה היועצת. היא הציעה לאנונימית להציב לעצמה קו אדום ולסיים את הקשר במידה המצב לא ישתנה.