דוגמנית פלייבוי לשעבר בת 50, חשפה את הקשיים הכלכליים שהיא חווה לאחר הפרידה מבעלה העשיר. למרות שזכתה לכינויים "אמא ברבי" ו"נהגת האובר הלוהטת בעולם", היא תיארה את המעבר הדרמטי מחיי מותרות למציאות כלכלית מאתגרת, כך לפי הריאיון שפורסם ב-The Mirror.

"במשך 17 שנה הייתי 'עקרת בית' ותלויה כלכלית לחלוטין בבעלי לשעבר", שיתפה נאנט האמונד לושיאבו בת ה-50. "חייתי כמו באגדה - אחוזה, בתים נוספים במיאמי וניו אורלינס, מכוניות יוקרה ומטוסים פרטיים. הייתי יוצאת לקניות ללא מגבלות תקציב".

לושיאבו סיפרה על חיי המותרות שהיו לה בעבר, כולל ניתוחים קוסמטיים רבים וטיפולי יופי יקרים. "עברתי שלוש הגדלות חזה, הרמת חזה, טיפולי שיניים, מילוי שפתיים, הארכת ריסים ושיזוף קבוע", היא פירטה. "היה לי הכל, כולל היכולת לתת את הטוב ביותר לששת ילדיי".

אולם, לאחר הגירושין, חייה של בת ה-50 השתנו באופן קיצוני. היא נקלעה למאבק משפטי על משמורת בנה ונאלצה להתמודד עם מציאות כלכלית חדשה. "המערכת המשפטית אכזבה אותי", טענה לושיאבו. "אני נאבקת כדי להשיג את המשאבים הדרושים עבור המאבק המשפטי".

כיום, היא מתגוררת בדירה קטנה ועובדת כנהגת אובר כדי להתפרנס. "זה שינוי דרסטי," היא מודה. "אין לי יותר את המותרות שהיו לי בעבר - לא ציפורניים, לא בוטוקס, לא חומרי מילוי. אני לא קונה או חיה כמו פעם".

למרות הקשיים, האם לשישה נשארת אופטימית. היא פעילה ברשתות החברתיות ומשתפת את סיפורה עם עוקביה. "אני צריכה להחזיר את השליטה על חיי", אמרה בריאיון. "למרות שהמצב כרגע קשה, אני מאמינה שהוא ישתפר".