רוכב אופנוע לשעבר בן 33, חשף באופן אנונימי את סיפורו המרגש לאחר שאיבד את איבר מינו בתאונה טרגית. בפוסט אנונימי ברשת החברתית Reddit, הוא תיאר כיצד התאונה והתוצאות שלה השפיעו על חייו ועל חיי הזוגיות עם אשתו.

"זו הייתה תאונת אופנוע. נפגעתי על ידי טנדר", הוא סיפר. "האופנוע נהרס ומשהו חד פגע בי בחוזקה באיבר המין שלי". למרות ניסיונות הרופאים לשחזר את האיבר, הוא נאלץ לעבור כריתה מלאה כשבוע לאחר מכן בשל סיבוכים.

I (33) lost my wiener 4 years ago on an accident. AMA
byu/Jakobus10 inAMA

ההתמודדות הנפשית הייתה קשה במיוחד, כך לדבריו של האנונימי. "השנה הראשונה הייתה איומה," הוא שיתף. "ביליתי המון זמן עם הפסיכולוג שלי, הרגשתי שאני כבר לא גבר ולא רציתי להישאר נשוי. חשבתי שלעולם לא אוכל להסתכל על אשתי שוב", כתב.

שאלה נפוצה שעלתה בדיון הייתה האם הוא עדיין מסוגל לחוות עוררות מינית ולקיים יחסים אינטימיים עם בת זוגו. המשתמש ציין כי זוהי שאלה שנשאל לעתים קרובות, וחשף כי למרות השינוי באנטומיה שלו, הוא עדיין מסוגל ליהנות מחיי מין ואינטימיות.

עם זאת, הוא הסביר כי התהליך הפיזיולוגי שונה מבעבר. "החשק המיני עדיין קיים", הוא הסביר. "אני עדיין יכול להגיע לסיפוק, אבל זה עובד קצת אחרת. אני לא גומר באותו אופן, אלא יותר 'נוזל החוצה'."

אחד האתגרים המעניינים שהוא חווה הוא תחושות "פנטום" באזור שנכרת. "לפעמים אני שוכח שהאיבר כבר לא שם. זה יכול להוביל למצבים מביכים", כתב.

בן 33 איבד את הפין בתאונה - וכולם שואלים את אותה שאלה על אשתו (צילום: אינג'אימג')
בן 33 איבד את הפין בתאונה - וכולם שואלים את אותה שאלה על אשתו (צילום: אינג'אימג')

בתגובה לסיפורו, משתמשי Reddit הגיבו לו בתמיכה רבה. אחד מהם כתב: "אני רוצה לומר לך שאתה גיבור אמיתי. קראתי על הרגשות שלך בשנה הראשונה ואיך אתה מסתדר עכשיו, ואני מעריץ את החוסן שלך".

משתמש אחר, שעבר ניתוח לשחזור איבר המין, הציע בתקווה: "מבחינה רפואית, הדברים התקדמו מאוד. כשתהיה מוכן, אם תתעניין, אחוזי ההצלחה כיום טובים מאוד. הם הצליחו לחבר עצבים מהאמה שלי לעצבים במפשעה, ועם טיפול ועבודה נפשית, אני יכול לומר בכנות שאני מופתע לטובה מהתחושה באיבר המין החדש שלי".