המדיום והאסטרולוג המוכר בשם "נוסטראדמוס החי", טען כי לפחות ארבע מנבואותיו לשנת 2024 התגשמו לאחרונה. אתוס סלומה, המתגורר בצרפת, טען כי ניבא בהצלחה אירועים עולמיים מרכזיים, לרבות מגפת הקורונה, רכישת X (לשעבר טוויטר) על ידי אילון מאסק ואת מותה של המלכה אליזבת' השנייה.

כעת, הוא מנסה להשתיק את הספקנים באמצעות תזכורת של מספר נבואות נוספות שלטענתו, הוא ניבא במדויק. "ב-28 ביולי השנה, פרסמתי סרטון בסטורי באינסטגרם שלי שוב על האסטרואיד, והסברתי שנאס"א תפרסם הודעה בספטמבר, בה היא תאשר כי האסטרואיד ייכנס למסלול התנגשות עם כדור הארץ עד נובמבר", כך אמר סלומה ל"דיילי סטאר" הבריטי. "הנבואות שלי אינן מקריות. הן מבוססות על עובדות ומתגשמות".

אסטרואיד, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
אסטרואיד, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

ה"דיילי סטאר" דיווח כי נאס"א עוקבת אחר אסטרואיד הצפוי לחלוף בקרבת כדור הארץ במרחק של כ-997,746.8 קילומטרים בלבד ביום ראשון. בנוסף, המדיום גם טען לאחרונה כי הזהיר את עוקביו מפני תקלת Microsoft וציין כי היא עלולה להוביל ל"הסלמה של עימות" ולמלחמת סייבר.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"העסקים יצטרכו לשפר את הגנת הסייבר והחברה עשויה לחשוש מהשימוש בשירותי אינטרנט, מה שיוביל לשיח בנוגע לרגולציה אינטנסיבית. אירוע זה עשוי לגרום לשינויים בפעולות פוליטיות וטקטיקות צבאיות ברמה הבינלאומית, והאיום של מלחמה בינלאומית הוא אמיתי", אמר בעבר ל"דיילי מייל". סלומה טען גם כי ניבא את מתקפות הסייבר המתוכננות נגד אולימפיאדת פריז 2024 וריגול תעשייתי במגזרים מסוימים.

טקס פתיחת אולימפיאדה 2024 על נהר הסיין, פריז (צילום: רויטרס)
טקס פתיחת אולימפיאדה 2024 על נהר הסיין, פריז (צילום: רויטרס)

"אירועים בהיקף כזה כמו האולימפיאדה יהיו מטרות התקפה אידיאליות, המסוגלות לגרום להפרעות בסדר הקיים", אמר ל"דיילי מייל". "זה מדגים במדויק את ההשערה שלי כאשר הרשויות הצרפתיות פעלו במהירות והגדילו את אמצעי אבטחת הסייבר שלהן", הוסיף.

"זוהי אינדיקציה נוספת לכך שיש צורך באמצעים הולמים ויעילים להגנת סייבר במהלך אירועים גלובליים משמעותיים". בעודו ממשיך להזהיר מהזדוניות ההולכת וגוברת שבטכנולוגיה, הוא גם הזהיר כי מתקפת סייבר משמעותית עלולה "לשתק מדינות שלמות".

סלומה הדגיש כי התחזיות אינן מוחלטות ומהוות תרחישים אפשריים שניתן לשנות. לדבריו, עלינו להתמקד במציאת פתרונות למניעת סכסוכים. במקביל, הוא הזהיר מפני אירועי מזג אוויר קיצוניים שיפגעו באסיה, כמו טייפון יאגי שפקד את וייטנאם ביממה האחרונה וגבה עשרות קורבנות".