אזהרה - תוכן גרפי וקשה לקריאה: סיפור מחריד נחשף לאחרונה בשוויץ, כאשר פרטים מזעזעים על רצח אכזרי של דוגמנית מוכרת יצאו לאור. כריסטינה יוקסימוביץ', בת 38, פיינליסטית לשעבר בתחרות מיס שוויץ, נרצחה באופן ברוטלי בפברואר האחרון בעיירה בינינגן, הסמוכה לבאזל.

בעלה, המוכר בתקשורת המקומית רק בשם תומאס, הודה כי חנק אותה למוות. אולם, הפרטים שנחשפו בחקירה מגלים תמונה מצמררת בהרבה. על פי דיווחים, לאחר שרצח את אשתו, ביתר תומאס את גופתה באמצעות מסור, סכין ומספריים מכלי הגינון, ואף ערף את ראשה. בהמשך, טחן חלקים מגופתה במעבד מזון ידני וניסה להמיס אותם בתמיסת חומצה.

מסמכי בית המשפט חושפים פרט מטריד במיוחד - בזמן שביצע את המעשים הנוראיים, צפה תומאס בסרטוני יוטיוב בטלפון הנייד שלו. החוקרים ציינו כי הוא הפגין "חוסר אמפתיה וקור רוח" לאחר הרצח, וניסה להסתיר את מעשיו.

יוקסימוביץ', שהייתה ממוצא סרבי, הייתה דוגמנית מצליחה ומאמנת מסלול. היא זכתה בעבר בתואר מיס צפון-מערב שוויץ והגיעה לגמר תחרות מיס שוויץ ב-2008. חברים קרובים סיפרו כי מערכת היחסים של הזוג הייתה במשבר כבר מספר חודשים, והמשטרה אף הוזעקה בעבר בעקבות דיווחים על אלימות במשפחה.

הרצח המזעזע הותיר את שתי בנותיה של בת ה-38 יתומות והכה בהלם את עולם הדוגמנות השוויצרי. רבים מחבריה ועמיתיה הביעו זעזוע וצער עמוק על מותה הטרגי.

חקירת המקרה נמשכת, כאשר החוקרים מנסים לפענח את המניעים מאחורי המעשה הנורא ולהבין את מצבו הנפשי של תומאס. בית המשפט ציין כי ההתעללות בגופה עשויה להצביע על הפרעה נפשית.