אישה אחת הייתה בטוחה שמצאה את אהבת חייה אך לאחר שמונה שנות זוגיות אתו, נחשף סוד מזעזע שניפץ את עולמה. היא גילתה את מה שהוא הסתיר ממנה במשך השנים ועזבה אותו.

הכל התחיל כשמייזי לואיס, בת 43 מווקינג, שבבריטניה עברה לאיסטנבול שבטורקיה והחלה לעבוד כמטפלת. חברתה שכבר התגוררה שם הכירה לה גבר, אך בת ה-43 חשדה מיד שהוא הומוסקסואל. "בפעם הראשונה שפגשתי אותו, אמרתי לחברה שלי שאני חושבת שהוא הומו", היא סיפרה ל-The Sun. "אבל היא אמרה לי שזה רק עניין של תרבות שונה". למרות החשדות, לואיס החליטה לתת לקשר הזדמנות.

לאורך השנים השניים התחתנו אך למרות זאת, היו סימנים מחשידים רבים. לדבריה, הם מעולם לא יצאו לחופשה רק שניהם, תמיד היו עמם חברים נוספים או משפחה, בן זוגה העדיף לקנות לה מתנות יקרות כמו תיקים ונעלי מעצבים, הוא יצא לעתים קרובות ל"נסיעות עסקים" עם הבוס שלו שהיו תמיד בסופי שבוע ונראו רומנטיות. בנוסף, חיי המין שלהם היו משעממים ולא תכופים. "הוא היה ממש ונילי ומשעמם," סיפרה לואיס. "כשקניתי צעצועי מין, הוא אמר שזה מגעיל אותו".

הקשר ביניהם נמשך גם כשבת ה-43 חזרה לבריטניה. בן זוגה הבטיח להצטרף אליה אך דחה זאת שוב ושוב, תוך שהוא טוען שהבוס שלו זקוק לו, אך הדרמה התרחשה בארוחת יום הולדת רומנטית בפורטוגל.

"במאי, הוא לקח אותי לחופשה בפורטוגל לרגל יום הולדתי. בערב החגיגי, כשישבנו במסעדה יוקרתית, שאלתי אותו: 'מתי אתה מתכוון לעבור לבריטניה?' והוא הציע שנמשיך את הקשר מרחוק, כשהוא בטורקיה ושולח לי כסף. הסברתי לו שאיני זקוקה לתמיכה כלכלית, אלא לנוכחותו". כשזו לחצה על בן זוגה לגבי המעבר, היא שאלה בציניות שאלה שלא הותירה מקום לספקות וחשפה את האמת.

"המומה, שאלתי 'אתה שוכב עם הבוס שלך?', ושתיקתו אישרה את חששותיי. לראשונה בחיי, איבדתי שליטה במקום ציבורי. שפכתי את היין האדום על חולצתו הלבנה ויצאתי בזעם. למחרת, בנסיעה מביכה לשדה התעופה עם אמי, היא שאלה על החופשה. עניתי בכנות: 'גיליתי שהוא הומוסקסואל ומנהל רומן עם הבוס שלו. אנחנו נפרדים'.", סיפרה ל-The Sun.

View this post on Instagram

A post shared by The PSS (@pascalssubs)

"בן זוגי לשעבר שתק, ארז את חפציו וטס בחזרה לאיסטנבול. זו הייתה הפעם האחרונה שראיתי אותו. שלחתי לו את מסמכי הגירושין והוא חתם עליהם ללא התנצלות או יצירת קשר נוספת. חסמתי אותו בכל אמצעי התקשורת. אני משערת שהנישואין שלנו היו מסווה חברתי עבורו, אולי כדי לרצות את הוריו ולשמור על מעמדו בטורקיה".

"פשוט לא הצלחתי להבין איך מישהו יכול לרמות אותי בצורה כזו", היא אמרה. "הוא רימה את כולם, אפילו את ההורים שלי. הוא אמר להם כמה הוא אוהב אותי". לאחר הפרידה הכואבת, מייזי התאוששה לאט. היא יצאה עם גבר אחר וילדה לו ילד, אם כי הם נפרדו בהמשך. כיום היא עובדת בתעשיית הבידור למבוגרים ומנסה לבנות את חייה מחדש.