אישה אחת פנתה באופן אנונימי ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ובפנייתה היא כתבה לה כי נקלעה למצב מורכב וכי אינה יודעת מה לעשות כעת.

"אני במצב מורכב", כתבה האישה בפנייה. "אני בקשר רומנטי עם עמית לעבודה מאחורי גבו של בעלי. הוא נותן לי את תשומת הלב שחסרה לי ב-20 שנות נישואינו. בעלי ואני בני 42 ולא קיימנו יחסי מין זה שנים".

נשואים אבל לא מקיימים יחסי מין (צילום: אינג'אימג')
נשואים אבל לא מקיימים יחסי מין (צילום: אינג'אימג')

היא המשיכה: "פגשתי את המאהב - בן חצי מגילי - בעבודה לפני מספר חודשים. הוא הצטרף כעובד חדש והרגשתי משיכה מיידית. הוא הזכיר לי את בעלי בתחילת היכרותנו - מלא ביטחון, אנרגטי ומשעשע".

"הקשר בינינו התפתח במהירות. התחלנו בשיחות קפה אחרי העבודה, עברנו להודעות ידידותיות, ובסופו של דבר לשליחת תמונות אינטימיות. זו ההתנסות המינית הקרובה ביותר שהייתה לי מזה זמן רב ואני נהנית מהיכולת להלהיב אותו רק באמצעות תמונה - אך אני משתוקקת למגע אמיתי", כתבה האנונימית.

עוד היא הסבירה: "המאהב בזוגיות וגר עם בת זוגו, אך טוען שהקשר ביניהם למעשה הסתיים והם נשארים יחד רק בגלל הדירה המשותפת. אני מודעת לכך שחציתי גבול בנישואיי ושהתנהגותי אינה מקצועית, אך איני מצליחה להתאפק - האיש הזה מעניק לי מה שבעלי אינו נותן. כעת, הוא האדם הראשון שאני חושבת עליו בבוקר, ואני מתאווה לקיים אתו יחסי מין".

"הסכמנו שנממש את הקשר הפיזי רק אם שנינו נעזוב את בני זוגנו הנוכחיים. אני מתגעגעת לאינטימיות ומייחלת אפילו לנשיקה קטנה מבן זוגי. ניסיתי לשוחח עם בעלי על רגשותיי, אך הוא מבטל אותי ואומר שעליי להיות מאושרת כי אנחנו מאוהבים ונשואים. המצב בבית אינו יכול להימשך כך, אך איני בטוחה שהקשר עם המאהב יתפתח למשהו משמעותי. מה עליי לעשות?", שאלה.

כיף עם המאהב, אבל לא בטוח שיעזוב הכל בשבילי (צילום: אינג'אימג')
כיף עם המאהב, אבל לא בטוח שיעזוב הכל בשבילי (צילום: אינג'אימג')

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לאנונימית: "אל תעזבי את בעלך בשביל המאהב שלך. בעוד שהאיש הזה מספק לך הסחת דעת מרגשת, במבט מפוכח זה כל מה שזה. אם הוא באמת התכוון לעזוב את בת זוגו בשבילך, הוא כבר היה עושה זאת".

"במקום זאת, שוחחי עם בעלך על רגשותייך. שאלי אותו מה קורה אצלו - ייתכן שיש משהו שמשפיע על החשק המיני שלו ושהוא לא סיפר לך עליו. הוא עשוי לסבול מדיכאון או חרדה, מה שיכול להשפיע על הליבידו או לחלופין, ייתכן שהוא צופה בפורנו באופן קבוע, מה שעלול גם לגרום לבעיות", הסבירה DEIDRE.

"לא משנה מה תהיה תשובתו, לא סביר מצדו לצפות שתהיי מאושרת בנישואים חסרי מין. הוא צריך להבין מה עומד על כף המאזניים. שניכם עשויים להפיק תועלת מייעוץ זוגי כדי לפתור את הבעיה הזו. צד שלישי אובייקטיבי יוכל לעזור לכם להתמודד עם המצב ולמצוא פתרונות", סיכמה.