באירוע מבהיל שהפך לוויראלי במיוחד ברשתות החברתיות, כוכב רשת מסרביה מצא עצמו בלב חוויה קרובה למוות. סטפן ינקוביץ', יוצר התוכן, תיעד את הרגע המטלטל שבו נקלע למאורה של דוב ענק. בסרטונים שצילם, ניתן לראות בבירור את הדוב, בעל המראה האדיר, מתקרב אליו בזהירות, מריח אותו בחשדנות ומגלה עניין רב בנוכחותו הלא צפויה.

כוכב הרשת, שתיעד את כל האירוע, תיאר את החוויה כ"על סף מוות". הוא תועד כשהוא יושב בתחתית המאורה, מביט בדוב המתנשא מעליו, ולאחר מכן נמלט ממנה אל העץ הקרוב. בסרטון אחר, ניתן לראות את הדוב מנסה לטפס על גזע העץ בניסיון להגיע אליו.

הסרטונים, שצברו אלפי צפיות עוררו סערה ברשתות החברתיות. רבים נותרו בהלם מהאומץ, או אולי מחוסר הזהירות של ינקוביץ', בעוד שאחרים התמקדו בסכנות הכרוכות ביצירת תוכן ויראלי, והדגישו את החשיבות של כיבוד הטבע ושמירה על מרחק בטוח מבעלי חיים פראיים.

האירוע המטלטל הזה משמש תזכורת חדה לסכנות האורבות בטבע. דובים חומים הם יצורים עוצמתיים, והמפגש עימם, במיוחד במאורתם, עלול להיות קטלני. הסיפור של ינקוביץ' מעלה שאלות חשובות לגבי הגבולות בין הרצון לחוות רגעים מרגשים לבין השמירה על הבטיחות האישית.