סולן קארי, דוגמנית אינסטגרם והחקיינית של מריה קארי, שעלתה לכותרות בשנה שעברה כשהתחתנה עם עצמה בטקס מוזר בלונדון, החליטה לסיים את נישואיה שנמשכו כמעט שנה, כך על פי דיווחים ברשתות הזרות.

בהרהורים על החלטתה "להתגרש מעצמה", קארי חשפה את הקשיים שעמדו בפניה בנישואים, כך דווח ב"The Mirror". "חשוב לדעת מתי להיפרד", אמרה קארי, לכאורה. "גם התחייבות לעצמך יכולה להציב אתגרים, כגון התמודדות עם הציפייה להיות מושלמת מול עצמך כל הזמן".

היא הוסיפה כי היא הבינה שהיא מפעילה לחץ רב על עצמה ולפעמים זה גרם לה להיות "מותשת". היא הבינה שאפילו בנישואים עם עצמה, "חשוב לקבל את זה שאנחנו לא מושלמים". בת ה־36, שנולדה בברזיל אך כיום מתגוררת בלונדון, אמרה כי היא אף הלכה לטיפול זוגי כדי לנסות ולעבוד על הנישואים שלה, הידועים כסולוגמיה (Sologamy).

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אך לאחר עשרה מפגשים של טיפול זוגי, היא החליטה שהגיע הזמן לגירושין, ומודה כי לפעמים הרגישה בודדה במערכת היחסים שלה, על פי ה"The Mirror". "הבנתי שנישואיי הסולוגמיים היו תהליך של ריפוי והתפתחות עצמית", היא המשיכה. "אבל גם הבנתי שצמיחה אישית יכולה להוביל אותנו לכיוונים שונים".

בפוסט בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, שיתפה קארי פוסט על גירושיה, וכתבה: "אני צריכה בעל חדש", והוסיפה אימוג'י של פנים צוחקות עם דמעות ולב. בת ה-36 שיש לה כ־433,000 עוקבים ברשת החברתית, הודיעה על נישואיה ב־21 בספטמבר 2023, כשהיא מפרסמת תמונה של עצמה בשמלת כלה לבנה, ומתארת את זה כ"אחד הימים המאושרים" בחייה.

"היום אני מעריכה ואוהבת את עצמי, התחתנתי עם עצמי כאן בלונדון", אמרה קארי. "חגיגה זו חשובה כי למדתי לתת עדיפות לרווחתי ולבריאות הנפשית שלי. בשבועות שבהם הייתי נשואה, כתבתי על המחויבות שלי לטיפול באהבה עצמית".