גבר אנונימי חשף ברשת החברתית Reddit כי הוא נמצא כעת בצומת דרכים מורכבת לאחר ויכוח סוער עם אשתו. במהלך העימות, כך לפי הפוסט, היא הטיחה בפניו האשמה קשה ביותר לגבי בתם: "היא בכלל לא בת שלך!". הוא שיתף את הגולשים כי האמירה הזו, שנאמרה בלהט הרגע, מטרידה אותו עמוקות וכי אינו יודע מה לעשות כעת.

הזוג, שנשוי כמעט תשע שנים, התמודד עם עליות ומורדות במערכת היחסים ולמרות שהם חוו משברים קשים בעבר, תמיד הצליחו להתאחד. הפעם, המשפט שאמרה אישה חצתה, לדבריו, קו אדום. לאחר מכן היא טענה שמדובר היה בהתפרצות רגעית של כעס, אך הגבר מתקשה כעת להאמין לה.

בדיקת אבהות (צילום: שאטרסטוק)
בדיקת אבהות (צילום: שאטרסטוק)

הוא ניסה לשחזר את התקופה שבה בת זוגו נכנסה להריון ולטענתו, הם חוו קשיים בזוגיות באותה עת ואף היו תקופות של ריחוק. המחשבה שאשתו יכלה להיות בקשר עם אדם אחר בזמנו, מטרידה אותו מאוד.

הוא מודה כי הוא אוהב את בתו ללא תנאי, אך הקשר המיוחד ביניהם מעורר קנאה מצד אשתו. הוא שואל את עצמו האם זה המניע שלה להאשים אותו באכזריות כזו. "זה לא ישנה את הרגשות שלי כלפי בתי," הוא משתף. "אבל זה ישנה את הכל בינינו. המחשבה שמישהו אחר יכול לטעון לאבהות על בתי מטרידה אותי מאוד".

בדיקת DNA, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
בדיקת DNA, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

כעת, הוא מתלבט האם לבצע בדיקת אבהות. מצד אחד, הוא רוצה ודאות אך מצד שני, הוא חושש שהדבר יחזק את ההאשמות של אשתו ויפגע ביחסים ביניהם. "אולי אני לא רוצה לדעת את האמת", הוא הודה בכנות בפוסט. "אמרתי לה שאני אעשה את הבדיקה והיא התחננה שאפסיק. היא מנסה לגרום לי להרגיש אשם".

תגובות הגולשים ברשת החברתית מצביעות על כך שהתגובה של אשתו מעוררת חשד. רבים ממליצים לו לבצע בדיקת DNA כדי לקבל תשובות ברורות.