שתי אחיות מבריטניה, אלינור (24) וסופי בראון, תכננו מעשה נקמה אכזרי נגד נטלי ( שם בדוי), האישה שניהלה רומן עם אביהן, ג'ו בראון בן ה-61, לפני כעשור. הן החליטו לפרסם תמונות אינטימיות שלה באתר שירותי מין ללא הסכמתה.

המניע למעשה היה רצונן להשפיל את האישה - גם היא נשואה - על כך ש"גרמה לאביהם לבגוד באימן, שרה". התוכנית המקורית הייתה לפרסם את התמונות באתר מודעות עם הצעה למתן שירותי מין במחיר נמוך, אך לבסוף בחרו באתר ליווי וצירפו את מספר הטלפון של בעלה, כך דווח ב-MailOnline.

אלינור הודתה בבית המשפט בלידס בהפצת תמונות אינטימיות ללא הסכמה, והיא עומדת כעת בפני עונש מאסר. סופי, שעבדה כשוטרת, נאלצה להתפטר מתפקידה בעקבות מעורבותה בפרשה.

עוד דווח ב-MailOnline כי הפרשה התגלתה בשנת 2015 כאשר אמן של האחיות מצאה את התמונות והסרטונים ששותפו במהלך הרומן. בין אוגוסט לספטמבר 2022, אלינור פרסמה הערות פוגעניות על נטלי באתר העסקי של בעלה, שלחה לו את התמונות האינטימיות בוואטסאפ והעלתה אותן לאתר הליווי.

העלו תמונות עירום שלה לרשת (צילום: אינג'אימג')
העלו תמונות עירום שלה לרשת (צילום: אינג'אימג')

התביעה הגדירה את המעשה כ"מאמץ מחושב לגרום למצוקה באמצעות מעשה נקמה". האישה שנפגעה, העידה על תחושות פאניקה וחרדה בעקבות הפצת תמונותיה. השופט ציין כי סביר להניח שאלינור תיכנס לכלא. סופי נמצאה אשמה בהתנהגות בלתי הולמת במסגרת תפקידה כשוטרת ונאסר עליה לשרת במשטרה לצמיתות.

הודעות בין האחיות חשפו את תכנון המעשה, כאשר סופי עודדה את אחותה לבצע את הפרסום. למרות שאלינור ביצעה את רוב הפעולות, נקבע כי שתיהן היו מעורבות בתכנון ובביצוע. גזר דינן של השתיים ייקבע בהמשך.