אנני נייט בת ה-26, המכנה את עצמה "האישה הפעילה ביותר מבחינה מינית" באוסטרליה, חשפה לפני מספר חודשים את תוכניותיה לשנת 2024. לאחר שבשנה שעברה הציבה לעצמה יעד של 365 שותפים מיניים, השנה היא העלתה את הרף ל-600.

נייט, יוצרת תוכן בפלטפורמת המנויים למבוגרים OnlyFans, הסבירה בראיון לפודקאסט ניו זילנדי כי הרעיון נולד לאחר שהשיח על עברה והתנסויותיה המיניות הפך ויראלי. "חשבתי, למה לא להפוך את זה לאתגר מהנה?" אמרה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎annie knight‎‏ (@‏‎anniekknight‎‏)‎‏

נכון לתחילת ספטמבר, נייט דיווחה כי הגיעה ליותר מ-400 שותפים מיניים. היא משתמשת באפליקציות היכרויות ופוגשת אנשים בחיי היומיום, אך לאחרונה החלה לקבל פניות מעוקביה. הקריטריונים לשותפים כוללים הסכמה לצילום (עם אפשרות לטשטוש פנים), בדיקות למחלות מין ושליחת תמונות מראש.

המטרה של 600 שותפים בשנה מתורגמת ל-1.6 שותפים ביום בממוצע. נייט מודה כי יש ימים בהם היא פחות מעוניינת: "יש ימים שאשכב עם חמישה אנשים, ובימים אחרים עם אף אחד. זה מתיש ואני זקוקה להפסקות".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎annie knight‎‏ (@‏‎anniekknight‎‏)‎‏

בת ה-26 מעריכה את הכנסותיה השנתיות בין שלושה לארבעה מיליון דולר. היא מדגישה את חשיבות השיווק בתעשייה, אך מציינת גם את החסרונות: "אנשים צועקים לעברי דברים גסים ברחוב. אני לא צעצוע מין, אני בן אדם".

למרות הביקורת, נייט זוכה לתמיכה ממשפחתה. "אמא שלי גאה בי על כך שאני חיה את חיי באותנטיות", היא מספרת. עם זאת, חשיפת מקצועה לאביה הייתה מאתגרת בתחילה, אך לבסוף זכתה להבנה ותמיכה גם ממנו. היא סיכמה: "למרות הקשיים, אני מרגישה שאני חיה את חיי בדרכי שלי, ללא התחשבות במה שאחרים חושבים".