גבר בגיל 35, פנה באופן אנונימי ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ובפנייתו כתב לה כי נקלע למצב מורכב מול האקסית שלו וכי אינו יודע מה עליו לעשות, לאחר שמצא את עצמו בסערת רגשות עזה בעקבות גילוי מקרי ברשתות החברתיות.

גילה סוד נורא דרך הרשתות החברתיות (צילום: אינג'אימג')
גילה סוד נורא דרך הרשתות החברתיות (צילום: אינג'אימג')

״מאז שנתקלתי בכמה תמונות של בנה של חברתי לשעבר באינסטגרם, השתכנעתי שאני אבא שלו, הוא העתק שלי. עכשיו אני חושב שהיא שיקרה כשהיא אמרה שהוא לא שלי. אני בן 35 והיא בת 33. עברו 13 שנים מאז שנפרדנו, אחרי שהיא שכבה עם גבר אחר וגיליתי את הסוד שלה ועל הבגידה״, סיפר הגבר בחשש.

בגידה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
בגידה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

״אבל לא ידעתי שהיא בהריון. גיליתי את זה רק אחרי שהתינוק שלה נולד. באותו זמן, יצרתי איתה קשר כדי לשאול אם התינוק שלי והייתי מוכן לחלוטין לתמוך בה ובילד. היא הכחישה זאת בפה מלא, ואמרה שזה היה של הבחור השני - למרות שהוא לא נשאר בסביבה - וכך המשכתי בחיי, התחתנתי והבאתי שני ילדים משלי״.

האנונימי מספר בחשש על הגילוי המסעיר: ״אבל לפני כמה חודשים הייתי באינטרנט, כשהסקרנות הובילה אותי לחפש את השם של האקסית שלי. הפרופיל שלה הראה תמונות שלה ושל בנה, שכיום בן 12. הרגשתי צמרמורת - זה היה כמו להסתכל על תצלומי ילדות שלי. לילד יש אותו צבע, אותו חיוך חצוף ואותו שיער עבה ובלונדיני כמו שלי״.

״מאז, אני לא יכול להפסיק לחשוב על זה, ולתהות אם אני צריך ליצור קשר עם האקסית שלי שוב. דיברתי עם אשתי על זה, והיא תומכת אם אני רוצה לעשות את זה. אני לא מבין למה שהאקסית שלי תשקר?״ האנונימי תהה בחשש. עוד הוסיף: ״כשהצעתי לעזור לה, רציתי להיות אבא. היא גזלה מבנה מערכת יחסים עם אביו. אני מרגיש עצוב״ התוודה בן ה-35.

לא יודע מה לעשות עם החשש שמדובר בילד שלו (צילום: אינג'אימג')
לא יודע מה לעשות עם החשש שמדובר בילד שלו (צילום: אינג'אימג')

יועצת הזוגיות DEIDRE ענתה לאנונימי: ״החשד שהילד הזה הוא הבן שלך אוכל אותך, וזה לא טוב לך, לנישואיך או לילדים שלך. לאקסית שלך יש את הסיבות שלה להכחיש את זה. אולי היא לא רצתה מערכת יחסים איתך או אולי היא באמת האמינה שהילד לא שלך. אבל כמה שהילד נראה כמוך, זה לא מוכיח כלום״.

״הדרך היחידה לדעת בוודאות היא בדיקת DNA. למרבה הצער, תזדקק לאישור של האקסית שלך כדי לעשות זאת. פנה אליה שוב ובקש ממנה לשקול זאת. אבל קודם, התייעץ עם אשתך, כדי שתוכלו להבין איך תרגישו אם הילד הוא שלך או לא. תחשוב איך זה עשוי להשפיע גם על הילד״.

לא יודע מה לעשות (צילום: ingimage ASAP)
לא יודע מה לעשות (צילום: ingimage ASAP)