שמוליק ממן, ממשרד החקירות "קואנטין חקירות", שיתף: "בעבודה של חוקר פרטי, נתקלים בהמון מידע שזורם אלינו ולא תמיד אנחנו מוכנים לכך או מעכלים את זה. עברנו כל כך הרבה תיקים ומקרים ולתיק הזה לא הכינו אותנו בשום צורה".

"השעה הייתה 18:00 בערב, על הקו בחור צעיר בן 28 עם שני ילדים קטנים, נשוי וביום חמישי הבא אמור להיכנס לביתו החדש שקנה עם אשתו - שניהם בעלי משרות טובות. בשיחה הוא אמר כי לאחרונה הוא מרגיש שהיא לא ממש אתו, לא ידע ממש להסביר אבל הבין שהיא מתרחקת ממנו והולכת לשבת אצל אמא של אחת הילדות מהגן שהכירה רק לפני חודש".

שכר את שירותיו של חוקר פרטי וגילה את האמת על אשתו (צילום: אינג'אימג')
שכר את שירותיו של חוקר פרטי וגילה את האמת על אשתו (צילום: אינג'אימג')

"לשאלתנו, ענה האיש כי הפעם הבאה שאשתו אמורה ללכת אל ביתה של החברה היא בעוד שעתיים בערך. הוא הסביר כי חברתה מתגוררת בעיר קרובה בבניין מגורים בן מספר קומות, והוא רק ביקש להבין אם אפשר לדעת אם היא באמת הולכת לחברה שלה או שהיא נפגשת עם גבר אחר".

"כמובן שהחשד היה גדול ומוצדק, מאחר ולדבריו הסימנים שעלו הם בעיקר תחושת הבטן, הריחוק ממנו והטיפוח המוגזם שהתחיל מאז שהחלה להתחבר עם אותה אישה. בן ה-28 הקשיב לעצתי ויצאנו למעקב אחר אשתו. הצוות התחיל לדווח כי הבחורה יצאה בנסיעה מביתה, נראתה מטופחת ולאחר מקלחת, ולאחר נסיעה של כ-15 דקות, היא אכן הגיעה לביתה של החברה".

"הלקוח כמובן עודכן ונרגע אך ביקש שנשאר לתצפית עד שהיא תצא ואולי יותר מאוחר יאספו אותה משם או שהיא תיסע למקום אחר לאחר מכן. החוקרים בתיק זה הגדילו ראש כמובן, כמו בכל תיק, והתמקמו לתצפית מול המרפסת של אותה הדירה של החברה. לטובת פעולה זו הם התרחקו משמעותית מהבניין שכן מדובר בקומה החמישית, בבית היו שלוש ילדות של החברה, היא והבחורה שאחריה אנחנו עוקבים".

"מידי פעם ראו את הילדות מתרוצצות בסלון הבית. שעה של תצפית הסתיימה, הילדות היו באזור החדרים ונראה שהבית מתארגן לשינה, לא היה ברור איפה בעלה של החברה בסיפור וגם הלקוח לא ידע לענות על שאלה זו. כשהסתיימו סידורי השכבות הילדים, החברה והבחורה אחריה עקבנו יצאו למרפסת לעשן כשהן מדברות ומחויכות".

"אחד החוקרים הרים מצלמה בכדי לכוון את הפוקוס לאזור ולהבין מה קורה בדיוק במרפסת, לא עברה שניה מרגע שהתחיל לצלם, ואשתו של הלקוח קמה מהכיסא שלה, הרכינה ראשה לכיוון הבחורה והשתיים התנשקו נשיקה חושנית וארוכה. המקרה תפס את החוקרים באמת לא מוכנים כי הלקוח הדגיש שאינו חושד שיש לאשתו קשר עם אישה אחרת".

מסתבר שמדובר ביותר מ\'\'חברה\'\' (צילום: אינג'אימג')
מסתבר שמדובר ביותר מ\'\'חברה\'\' (צילום: אינג'אימג')

"לאחר שהתנשקו ארוכות, השתיים החלו לקיים יחסי מין על הכיסא במרפסת. היו המון תמונות וסרטי וידאו ארוכים, הבנו את כל התמונה אבל היה חסר כמה חלקים בפאזל, מי זו הבחורה, איך הן הכירו, איך היא נכנסה לחייה ומה קורה אם בעלה גם ידע? 22:15, החברה של הבחורה אחריה אנחנו עוקבים קיבלה טלפון, הן הפסיקו את מעשיהן, היא חזרה למקומה והבחורה דיברה בטלפון בערך שתי דקות, לאחר מכן הדליקו השתיים סיגריה והמשיכו לדבר כשהן יחסית מרוחקות אחת מהשנייה".

"השעה 22:30 בלילה, לחניית הבניין הגיע רכב צבאי שמתוכו יצאה קצינה בצה"ל בדרגת סגן אלוף. היא נכנסה לבניין, לאחר מספר דקות ראו אותה החוקרים יוצאת למרפסת, נותנת נשיקה בלחי לאישה אחריה אנחנו עוקבים ונשיקה בפה לחברתה. הבנו כי ככל הנראה מדובר בזוג והעמקנו בחקירה, ומבדיקות שערכנו במקביל עלה כי הבחורה אכן נשואה לאישה ולהן שלושה ילדים מפונדקאות והן חיות יחד כ-12 שנים".

"הלקוח שלנו עודכן אונליין בנעשה בשטח, הוא לא הבין איך זה ייתכן וחשב שהחוקרים התבלבלו במעקב וביקש לראות תמונות. כשראה את סרטון הווידאו בו השתיים תועדו מקיימות יחסי מין, אמר שהוא מזהה שזו אשתו אבל לא מאמין ונראה שלא מכיר אותה בכלל, הוא בכה והיה נסער".

"היא ביקש שנמשיך את המעקב אחריה לימים הקרובים על מנת לראות מה טיב היחסים בניהן ואם זה קורה על בסיס יומי או שבועי. למחרת היום יצאה אשתו לעבודה כשהחוקרים בעקבותיה. בשעות הצהריים המוקדמות קיבלנו טלפון מהלקוח שאומר שאשתו התקשרה אליו עכשיו ואמרה כי היא נכנסת לישיבה עם הבוס ולא תהיה זמינה למשך כשעה, מה שהעיר את תשומת לב החוקרים".

"כעבור חמש דקות, אשתו יצאה מהכניסה הראשית לבניין ונאספה ע"י רכב שהמשיך בנסיעה. אחרי כמה רגעים הרכב נעצר בין רכבים חונים בחנייה, התקרבנו כדי להבין במי מדובר ולא הופתענו כשהבנו שזו באותה הבחורה שעמה נפגשה בביתה. נראה שמדובר ברומן סוער ובמערכת יחסים קרובה ואינטנסיבית".

התברר כי היה מדובר במערכת יחסים קרובה ואינטנסיבית (צילום: FREEPIK)
התברר כי היה מדובר במערכת יחסים קרובה ואינטנסיבית (צילום: FREEPIK)

"השתיים עברו למושב האחורי והתמזמזו במשך כ-15 דקות. שוב הלקוח עודכן, וסיפר כי ניסה להתקשר אל אשתו בזמן זה אך היא לא ענתה כמובן. הבחורה החזירה אותה בחזרה לעבודה והלקוח קיבל מאשתו שיחת טלפון, בה היא הסבירה לו כי לא ענתה לשיחתו מאחר והייתה 'בפגישה עם הבוס' כפי שציינה קודם לכן. הלקוח, שניתק את השיחה, כבר היה בדרכו לרבנות לפתוח תיק גירושין".

"כשהאישה הגיעה הביתה, בעלה כבר היה מוכן עם כל הצילומים והדו"ח שקיבל מאתנו. לפי המבט בעיניו, היא הבינה שמשהו לא טוב קורה, הוא ביקש ממנה הסבר מה קורה איתה והאם יש לה קשר נוסף, היא כמובן ישר הכחישה ואמרה שהיא נאמנה לו ולא יודעת על מה הוא מדבר. הוא הציג לה את הדוח שלנו, ולדבריו, היא הסתכלה והחווירה, התחילה לבכות והסבירה לו מה עובר עליה לאחרונה ולא הבינה איך היא נפלה למערכת יחסים כזו, הצטערה והבטיחה לסיים עמה את הקשר".

"בנוסף, היא ביקשה מבעלה לא לערב את בת הזוג של הבחורה עמה היא נפגשה על מנת לא להרוס להם את היחסים שגם ככה עדינים, הוא הסכים ושמר את חומרי החקירה אצלו. בינתיים, השניים נתנו צ'אנס לקשר שלהם והחליטו שלא לפרק את המשפחה, עברו לביתם החדש וחיים עד היום יחד".

סיפור החקירה מובא על ידי "קואנטין חקירות"