אריק קילברן ג'וניור, נער בן 16 ממישיגן, ארצות הברית, נכנס לספר השיאים של גינס בזכות כפות הרגליים והידיים הגדולות ביותר בקרב בני נוער. קילברן, שחקן פוטבול בתיכון גודריץ', מתנשא לגובה של 2.08 מטרים ומחזיק בשני שיאים עולמיים מרשימים.

כפות רגליו של קילברן מגיעות לאורך של 34.3 ס"מ, מה שהופך אותו למידת נעליים 23 בסולם המידות האמריקאי ולפי הערכה, במידות האירופאיות, בערך מידה 47 או 48 - גדול משמעותית מהטווח הממוצע של גברים. ידיו של קילברן מתפרסות על פני 23.2 ס"מ, הרבה מעבר לממוצע של 18.8 ס"מ לבני גילו.

"אנשים בדרך כלל מופתעים ומרגישים בנוח לפתוח בשיחה איתי על גודל כפות הרגליים והידיים שלי," סיפר קילברן לשיאי גינס. "אני פוגש הרבה אנשים מעניינים בדרך זו". בן ה-16 היה גדול משמעותית מחבריו לכיתה כבר מגיל הגן, ומאז כיתה ה' לא הצליח לרכוש נעליים בחנות רגילה.

הקושי במציאת נעליים מתאימות גרם לו לסבול מיבלות, שלפוחיות וציפורניים חודרניות כואבות. למשך שנתיים, הוא נאלץ ללבוש קרוקס אפילו בתנאי מזג אוויר קשים, כולל בשלג של מישיגן. המצב השתפר כאשר סיפורו של קילברן התפרסם, ומספר יצרני נעליים, ביניהם Under Armour ו-Reebok, בעזרתו של כוכב ה-NBA שאקיל אוניל, סיפקו לו נעליים מותאמות אישית. "היה מדהים לראות כמה אנשים באמת אכפת להם לעזור לאחרים", אמר קילברן.

בעקבות החוויה, אמו של השיאן הקימה את "רשת הנעליים הגדולות" (Big Shoe Network), ארגון ללא מטרות רווח שמסייע לאנשים המתקשים למצוא בגדים ונעליים במידותיהם. "אני רוצה לעזור לאנשים באותה דרך שעזרו לי כשהייתי זקוק לכך," הסביר בן ה-16. קילברן מקווה לעודד אנשים לחבק את השוני שלהם. "זה בסדר להיות יוצא דופן. אל תתנו לשליליות להסיח את דעתכם ממטרותיכם".

למרות שלא תכנן לשבור שני שיאי עולם לפני גיל 18, קילברן נרגש מההכרה בו כשיאן. "להיות בספר השיאים של גינס עדיין מרגיש לא מציאותי", הודה. "לעבור מקריאת הספרים להיות בתוך ספר 2025 זה משהו שמעולם לא דמיינתי שאפילו אפשרי. החוויה הזו היא משהו שאני אסיר תודה עליו".