אישה בת 48 מקנוקסוויל, טנסי, הודתה באשמה במסגרת עסקת טיעון ונגזרו עליה 100 חודשי מאסר על ניסיון לרצח של אישה אחרת, כך על פי הרשויות.

מלאני ססר שכרה רוצח שכיר ברשת האפלה "Online Killers Market" באמצעות תשלום של כ-10,000 דולר בביטקוין בשנת 2023. היא נרשמה לאתר תחת שם המשתמש "cattree" ופרסמה את המשימה שלה. "צריך שזה ייראה מקרי או תאונה. אפשר גם לשתול סמים. לא רוצה חקירה ארוכה. היא עברה לאחרונה לגור עם בעלה החדש", כתבה ססר במודעה.

חיפשה רוצח שכיר ברשת האפלה, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
חיפשה רוצח שכיר ברשת האפלה, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

הקורבן, ששמה המלא לא פורסם אלא רק על ידי ראשי התיבות JW, מתגוררת בפראטיוול שבאלבמה עם בעלה DW. ססר טענה שפגשה את DW באתר ההיכרויות Match.com לפני שעבר לאלבמה ונישא ל-JW. חודשיים לאחר ששכרה את הרוצח, בת ה-48 איבדה את הסבלנות. בינתיים, היא הותירה הודעות קוליות מאיימות בטלפון של JW באמצעות אפליקציה ששינתה את קולה, כך על פי מסמכי בית המשפט.

היא גם עקבה אחר המיקום של הזוג באמצעות אפליקציית הריצה Strava, בה משתמשים מעלים את המרחק והמסלולים של הריצות הקודמות שלהם. היא שלחה הודעה לרוצח השכיר מהרשת האפלה על סמך המידע באפליקציה, ש-JW תהיה בהליכה של 3 ק"מ.

בית משפט, אילוסטרציה (צילום: pexels)
בית משפט, אילוסטרציה (צילום: pexels)

"חיכיתי 8 חודשים ו-11 יום והעבודה לא הושלמה. לפני שבועיים אמרת שזה בטיפול וייגמר תוך שבוע. העבודה עדיין לא נעשתה. צריך להעביר אותה למישהו אחר? זה ייעשה? מה העיכוב? מתי זה ייעשה?", כתבה ססר בהודעה למנהל האתר. על פי הדיווחים, אתר האינטרנט הזה מציע גם שירותים כמו פריצה למחשבים, חטיפות, סחיטה, שינוי פנים באמצעות תקיפה בחומצה ואלימות מינית.

צוותי המשטרה גילו בביתה של ססר יומן המפרט אתרים נוספים של רוצחים שכירים, תיעוד כתוב בכתב יד של התקשורת עם "Online Killers Market" וחבילת דולרים אמריקאים עם פתק המצורף וכתובת ביטקוין רשומה.

ב-7 ביוני 2023, חבר מושבעים פדרלי הגיש כתב אישום נגד ססר על שימוש במתקני מסחר בין מדינות לביצוע רצח. בנוסף לעונש המאסר של למעלה משמונה שנים, היא תצטרך לשלם פיצויים בסך של למעלה מ-5,000 דולר.