קילי, המוכרת ב-TikTok כ-@englandandeverywhere, יצאה לחופשה בטורקיה כדי ליהנות מהשמש, אך נתקלה בהפתעה בלתי צפויה. בזמן שרובנו חולמים על חופים שטופי שמש ורגיעה מוחלטת, קילי מצאה את עצמה מתעוררת לא רק ליום גשום, אלא גם לחדר מלון מוצף במים.

קילי, המוכרת ברשת החברתית בזכות שיתוף טיפים חיסכוניים לטיולים, חשפה באמצעות סרטון את החוויה המטרידה שלה. המשתמשים הגיבו בהפתעה רבה, שכן מזג האוויר בטורקיה בספטמבר אמור להיות יציב. מטייל אחר שיתף כי גם הוא חווה גשם במהלך חופשתו בטורקיה, אך נהנה מהאווירה המיוחדת שנוצרה.

@englandandeverywhere I woke up to a wet hotel room floor with the bed sheet soaking up a bunch of the water! 🙈 #travelwoman #backpackinglife #marmaris #marmaristurkiye #marmaristurkey #turkiye🇹🇷 #turkeytravel #turkeytravel🇹🇷 ♬ original sound - Kylie✈️Budget Conscious Travel

עם זאת, קילי הצליחה להפיק את המרב מהחופשה שלה. היא שיתפה את עוקביה בנופים המרהיבים של טורקיה ובטיפים לחיסכון בעלויות הארוחות. היא אף ניסתה אתגר של 100 לירות טורקיות, והדגימה כיצד ניתן להשיג דברים רבים בסכום זה.

בווידיאו שלה, קילי רכשה פפסי, מיץ דובדבן, בקלאווה, תפוחים, חטיפים עם שומשום ואטריות - כל זאת תמורת 100 לירות בלבד. למרות זאת, חלק מהעוקבים שלה ציינו כי המחירים בטורקיה עלו לאחרונה.