כשמדובר בתכנון חתונה, רוב הכלות מבלות שעות על גבי שעות בבחינתו של כל פרט כדי לוודא שהיום המיוחד שלהן יתקיים ללא תקלות. אבל כלה אחת שיתפה כיצד החתונה שלה הפכה לגרועה יותר ויותר והכל בזכות חמותה.

היא הסבירה כיצד חמותה הפכה ל"סקרנית ולדעתנית מאוד" כמעט בין רגע אחרי שהיא קיבלה את הצעת הנישואין מבנה. היא סיפרה: "יצאתי עם בעלי במשך שנתיים לפני שהתחתנו היחסים שלי עם חמותי היו נהדרים. עד שנכנסנו למעגל ההתחייבות".

"חמותי תמיד צריכה להיות במרכז תשומת הלב, וכל דבר שנעשה היה חייב להיות על חשבון אחרים. יום החתונה שלי לא היה יוצא דופן". ביום המיוחד שלה, חמותה הופיעה בשמלה לבנה, למרות שהיא ידעה שזה נחשב לדבר לא ראוי בלשון המעטה. היא הוסיפה: "המשכתי להתעלם ממנה ולא נתתי לה להבין שהיא מעיקה עלי".

קפה עם חברה? לקוח נשוי ממרכז הארץ ביקש שיעקבו אחר אשתו - זה מה שהתגלה

"החתונה עברה בצורה חלקה. קבלת הפנים הייתה נהדרת, הגשנו מגוון רחב של מנות כדי לקלוע לכל הטעמים, כולל משהו לחמותי, שרגישה מעט ללקטוז. אבל זה לא עצר אותה מלהינות מהמנות החלביות שהיו עבור האורחים האחרים (שאותן היא הכירה בעל פה, הרי היא התעקשה על מנות ללא גלוטן)". מספרת הכלה.

"אך בדיוק כשליל החתונה מתקרב לסיום, חמותי החליטה לשתות את כל האלכוהול שבבר". היא מוסיפה: "חמותי שתתה כאילו שזאת אחת משלושת החתונות הקודמות שלה".

"האם ציינתי שהיא לא שותה (ואסור לה) אלכוהול? אה כן. היא לוקחת תרופות שלא כדאי לשלב עם אלכוהול. היא בסופו של דבר צריכה לחרבן כאילו חייה תלויים בזה. היא רצה לחדר המלון שלה (הקבלה הייתה במלון שבו כולנו שוהים). היא לא מצליחה למצוא את מפתח החדר שלה. פאניקה מתעוררת. אני רצה לדלפק הקבלה, והיא מתקשרת לדלפק. כולם במצב של פאניקה. החדרן רץ במסדרון, פותח את החדר שלה עם מפתח מאסטר. חמותי רצה לשירותים של החדר במלון אבל לא ממש מצליחה לפגוע במטרה". וכאן העניינים נהיים מסריחים יותר. 

"זוכרים שאמרתי שהיא לא סובלת לקטוז ועכשיו גם שיכורה? כן. קקי בכל מקום באותו שירותים. אני מתכוונת לקירות, לרצפה, לשירותים. בכל מקום. שלשול מוחץ".  בזמן שהמתינה מחוץ לשירותים, הכלה עשתה סיבוב בחדר ועם כל החרדה שלה, הבינה שיש בחדר מיטת תינוק. היא מיד הבינה שהיא בחדר מלון הלא נכון. כמעט החדר הנכון, אבל קומה לא נכונה. "יש שם צעצועים של תינוק ומיטת תינוק, וראיות בכל מקום שזה חדר של משפחה, בהחלט לא חדר של חמותי. החדר לא שייך לאורח בחתונה."