בריטני ובריאנה דין, אחיות תאומות זהות, מצאו את אהבת חייהן בנסיבות יוצאות דופן. בפסטיבל שנערך ב-2017, הן פגשו את האחים התאומים הזהים ג'וש וג'רמי סאלירס. ההיכרות הובילה לרומן סוער שהבשיל לחתונה כפולה ומשותפת ב-5 באוגוסט 2018.

כיום, שני הזוגות מתגוררים יחד בבית משותף בווירג'יניה, ארצות הברית. המשפחה המורחבת גדלה עוד יותר כאשר בריטני ובריאנה, שתיהן בשנות הש-30 לחייהן, נכנסו להריון כמעט במקביל. בינואר 2021 נולד ג'קס, בנם של ג'רמי ובריאנה, ובאפריל אותה שנה הצטרף למשפחה ג'ט, בנם של ג'וש ובריטני.

מבחינה גנטית, שני התינוקות נחשבים ל"תאומים רבעוניים" - הם גם בני דודים וגם אחים גנטיים. מצב נדיר זה עורר עניין רב ברשתות החברתיות, כשרבים הביעו התפעלות מהסיפור המיוחד.

בראיון ל-USA Today, שיתפה בריטני את תחושותיה: "רבים מחפשים את החצי השני שלהם. לנו כבר היה חצי - התאומה שלנו. כשיצאנו עם אנשים שאינם תאומים, הם לעתים התקשו להבין את הקשר המיוחד בינינו. אבל ארבעתנו מבינים לעומק את משמעות היות תאום".

שתי האחיות תמיד חלמו להינשא לזוג תאומים זהים, למרות שבעבר יצאו גם עם גברים שאינם תאומים. כעת, המשפחה המורחבת בת שש הנפשות חיה תחת קורת גג אחת.

בריאנה מתארת את חייהם בהומור: "אנחנו 'הורים לכודים' לעצמנו, והכל ללא הפסקה! אנחנו מאושרים מאוד עם שני הבנים שלנו". היא אף הוסיפה בחיוך: "אם נחליט להרחיב את המשפחות שלנו, נקווה שנזכה שוב לחוות הריונות חופפים יחד".

סיפורם הייחודי של שני הזוגות ממשיך לעורר עניין ותגובות מגוונות ברשת, כשרבים מביעים התפעלות מהקשר המיוחד ביניהם.