זוג שיתף ברשת החברתית Reddit את הסיפור האישי שלהם על התמודדות עם בגידה ותוצאותיה המפתיעות. הבעל סיפר כי גילה שאשתו קיימה מערכת יחסים קצרה עם עמית לעבודה, אירוע שהוביל לטלטלה בחיי הנישואין שלהם.

לדברי הבעל, הכל התחיל כשאשתו חזרה מאירוע עבודה והם חוו "לילה פרוע". אולם לאחר מכן, היא החלה להתרחק ממנו. בסופו של דבר, היא הודתה כי יש לה רומן במקום העבודה עם מי שהיא הגדירה תחילה כ"פלרטטן".

כך הבגידה החלה לרגש אותו (צילום: אינג'אימג')
כך הבגידה החלה לרגש אותו (צילום: אינג'אימג')

היא סיפרה לבעלה כי באירוע החברתי שכלל אלכוהול, היא והעמית לעבודה "פלרטטו קצת יותר מדי" והגיעו לחדר מלון. היא הסבירה שהרגישה כי "משהו חסר מבחינה מינית" בחיי הנישואין שלהם, וחוותה תחושה "מחשמלת" בקשר החדש.

תגובתו הראשונית של הבעל הייתה מורכבת והוא תיאר תחושות של פגיעה וסערה רגשית, אך במפתיע גם גילה שהמחשבה על אשתו עם גבר אחר עוררה בו תחושות של ריגוש מיני. "אין לי מושג למה, אבל המחשבה שהיא עם מישהו אחר ממש הדליקה אותי", כתב.

הרומן של אשתו שינה את כל מה שהוא הרגיש עד היום, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
הרומן של אשתו שינה את כל מה שהוא הרגיש עד היום, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

למרות הגילוי המפתיע הזה, הבעל הדגיש כי תחושת הבגידה עדיין קיימת וכי יש להם עוד הרבה על מה לעבוד בזוגיות. הוא ציין כי אשתו החלה לחפש עבודה חדשה וכי הם קבעו פגישות לייעוץ זוגי.

מגיבים ברשת הציעו דעות מגוונות. חלקם המליצו על הפרדה בין הפנטזיה המינית לבין ההתמודדות עם הבגידה עצמה בעוד שאחרים הדגישו את החשיבות של כנות ותקשורת פתוחה בזוגיות, במיוחד אם הזוג שוקל לחקור אפשרויות של מערכת יחסים פתוחה.