הרבה אנשים מוכנים לוותר על הרבה דברים כדי להשיג אהבה. הם לא שמים לב לאיזה כיוון הם הולכים והמושג "אהבה עיוורת" פתאום מקבל משמעות אמיתית בחיים שלהם. אבל כשזה לא קורה ומשהו משתבש, הם לא חוזרים לנקודת ההתחלה, הם פשוט קורסים.

שמוליק ממן, ממשרד החקירות "קואנטין חקירות", שיתף: "איתן (שם בדוי) הוא בחור בן 45, רווק ועובד במשרד הביטחון. הוא שירת בשירות קרבי בצבא, השתחרר כקצין בכיר, עבד במשרה בכירה כשנתיים בשב"כ וכעת הוא נוסע מידי פעם עם משלחות לחו"ל. אליאנה (שם בדוי), בת 38, הייתה בעבר דוגמנית והיא אשת קריירה אמידה מאוד. את רוב הכסף שיש לה ירשה מאביה שהיה בעל שלושה מפעלים גדולים לייצור".

סיפר לה שהוא איש שב''כ, בגידה (צילום: אינג'אימג')
סיפר לה שהוא איש שב''כ, בגידה (צילום: אינג'אימג')

"אליאנה פנתה אליי וסיפרה לי את סיפור חייה ואיך התגלגלה לאן שהיא היום, אמרה שהיא נשואה לבחור בשם אלכס (שם בדוי) ולהם יש שלושה ילדים קטנים יחסית. לדבריה, המצב עם בעלה אף פעם לא היה כל כך טוב, מאחר והוא קנאי לה ולא נותן לה להתפתח בכלום. בכל מקום עבודה שהיא מתקבלת אליו ורוצה לפתח את עצמה, הוא מוריד אותה וחושב על כך שאולי תכיר מישהו שם או בקיצור 'חונק אותה' ".

"עוד היא סיפרה כי אין ביניהם אהבה וכי הם חיים יחד רק הרגל. היא אף ציינה שכבר ניסתה פעם או פעמיים להתגרש ממנו אך הדבר לא יצא לפועל בגלל הילדים והשגרה. לפני כשנה וחצי, בת ה-38 פגשה את איתן באחד מהכנסים שהיא הקימה במסגרת העבודה שלה. איתן הציג
את עצמו בפניה והיה קליק ישר, הם התחילו לדבר והחליפו מספרי טלפון במטרה לשתף פעולה עם המוצר שאליאנה משווקת והייתה צריכה עזרה בשיווק מוצר זה גם בחו"ל".

"אליאנה התרשמה מאוד מהכריזמה של איתן שלא חסך בשום פרט וסיפר לה הכל ומה מעשיו בעלום ואף הראה לה תמונות עם בכירים ואנשי ציבור ומפורסמים. היא הבינה שמדובר ב"איש העולם הגדול" - בדיוק ההפך מבעלה אלכס ומה שכל החיים חיפשה. היא סיפרה לו שאלכס, בעלה, לא פרגן לה אף פעם ותמיד גרם לה לא לפרוץ קדימה, איתן - שידע מה להגיד תמיד והעריץ אותה מהרגע הראשון שראה אותה - אמר לה שמגיע לה הרבה יותר, השתמש במילים כמו "נסיכה" ו"מלכה" ומילא אצלה את המקומות שאלכס החסיר ולא ידע למלא".

כך גילתה את האמת המרה על הבחור אתו יצאה (צילום: אינג'אימג')
כך גילתה את האמת המרה על הבחור אתו יצאה (צילום: אינג'אימג')

"הסיפור בין אליאנה ואיתן התפתח והם ניהלו רומן. הם היו נפגשים בצימרים מידי פעם ורק בסתר. המטרה של אליאנה הייתה בשלב מסוים להיות רק עם איתן ולהיפרד מאלכס, היא עשתה את הצעדים בצורה בטוחה מבחינתה ורצתה לוודא שהיא בוחרת באדם הנכון ושלא תיקלע שוב למערכת יחסים עם אדם שהיא לא בטוחה בו ב-100 אחוז".

"בכל פעם, בת ה-38 דיברה עם איתן על חתונה ועל לעבור לגור יחד, אך החודשים עברו והמצב בניהם לא התקדם. הוא היה נפגש איתה רק בצימרים ובדירות דיסקרטיות כפעם או פעמיים בשבוע בלבד ולא יותר מזה. מצד אחד, אליאנה לא לחצה יותר מידי כי מדובר בבחור שעובד במשרד הביטחון, הוא טס המון, עובד הרבה ולא זמין כמעט אף פעם וגם לו המצב הזה לא כל כך נוח. היא נתנה לזמן לעבור מבלי ללחוץ יותר מדי ובינתיים היא נשארה עם אלכס בקשר רדום, ניהלה את הבית ואת היחסים בניהם והכל היה שגרתי מבחינת הבעל".

"בוקר אחד הגיעה אליאנה למשרדי וביקשה לדעת יותר על בני משפחתו של איתן שלא מרבה לשתף אותה בפרטים אישיים כי הוא אדם דיסקרטי. היא הסבירה כי היא לא מאשימה אותו אבל בכל זאת רוצה לדעת עם מי יש לה עסק. לקחתי את הפרטים הבסיסיים של איתן והתחלתי לעבוד. בחקירה ראשונית איתרתי את מספר תעודת הזהות האמיתי של איתן ומהבדיקה עלה כי הוא בן 56 ולא 45 כמו שאמר לאליאנה, הוא נולד בטבריה ולא בתל אביב, הוא גרוש בפעם השלישית ואינו רווק".

"עוד התברר כי יש לו חמישה ילדים - שניים מאשתו הראשונה, שניים נוספים מהאישה השנייה ועוד ילד אחד מהשלישית. אין לו דירה על שמו, יש לו חובות לביטוח הלאומי, למס הכנסה ובהוצאה לפועל. הוא לא שילם מעולם דמי מזונות לגרושותיו, היו לו הרבה תיקים במשטרה על הונאות והוא מתגורר כיום ביחידת דיור בחיפה עם בחורה רווקה אותה הכיר אותה לפני כשנה".

"הוא לא עובד ולא עבד בשנתיים האחרונות ומתקיים מקומבינות, שירת בצבא כג'ובניק והשתחרר לאחר כשנה וחצי על סעיף נפשי. בשיחה עם אחת הגרושות שלו, היא סיפרה לנו כי הוא חייב לה המון כסף על מזונות, שהוא נעלם ושאי אפשר להשיג אותו וכששאלנו אותה אם הוא עבד במשרד הבטחון היא השיבה בצחוק מתגלגל שאיתן בקושי סיים צבא 'זרקו אותו בבעיטה מהצבא כי עשה שטויות' אמרה והמשיכה לצחוק".

"בקיצור, מדובר באדם שהוא נוכל בקנה מידה גדול מאוד. אליאנה שלא הייתה פראיירית בכלל, נפלה בכל השקרים והשטויות שהוא סיפר לה.
לאחר שלושה ימי עבודה קראתי לאליאנה למשרדי לבשר לה הכל ולראות איך ממשיכים משם. היא התיישבה בכיסא מולי, סקרנית ומחויכת. שאלתי אותה 'מה את חושבת, יש לו משפחה טובה או לא?', והיא השיבה בחיוך 'אני מאוד מקווה ומאמינה שכן' ".

שכרה את שירותיו של חוקר פרטי וגילתה את האמת (צילום: אינג'אימג')
שכרה את שירותיו של חוקר פרטי וגילתה את האמת (צילום: אינג'אימג')

" 'איתן בן 56', אמרתי והמתנתי כמה שניות, החיוך שלה נמחק והפך למצב של פנים טעונות. לאחר מכן חשפתי בפניה את כל המידע שברשותי והיא תפסה את הראש ובכתה. 'איזו טעות, איזו טעות', אמרה אליאנה בבכי. 'לפני שבוע נתתי לו 150 אלף ש"ח על השקעה שהוא אמר לי להשקיע בחו"ל וסמכתי עליו, זו הסיבה האמיתית שרציתי לבדוק עם מי יש לי עסק' ".

" 'במודע לא ידעתי שהוא משקר לי אבל משהו בי כנראה תמיד כיוון לשם' הוסיפה. הסברתי לה כיצד הגעתי לכל הממצאים, הצלבנו מידע עם מה שהוא מסר ולסיום הראנו לה את התמונות האמתיות של המפורסמים שאיתן לכאורה הצטלם איתם, הכל היה מזויף בעבודת פוטושופ. אליאנה הייתה שבורה מהגילויים, היא לקחה את החומר בידיה ויצאה מהמשרד".

"לצערנו, בסיפור הזה לא עשו שום דבר לאיתן, מערכת אכיפת החוק לא יכולה להגיע לאינספור תיקים כאלה של נוכלויות ורמאויות. היחסים בין בת ה-38 לבין איתן התנתקו מיד לאחר שהטיחה בפניו את הממצאים. היא אמרה לו שהיא יודעת שהכל שקר, והוא נעלם מיד כמובן. אליאנה התגרשה מבעלה והמשיכה בחייה, הפעם לבד ובלי אף אחד, מאחר והיא כבר לא סמכה על איש מאז".

סיפור החקירה מובא על ידי "קואנטין חקירות"