היילי דייויס בת ה-22, חשפנית לשעבר וכוכבת רשת אוסטרלית פופולרית ברשתות החברתיות, הסעירה את הגולשים לאחרונה כאשר חשפה פרטים אינטימיים על תקרית מביכה שחוותה עם בן זוגה.

בראיון גלוי לב, דייויס סיפרה על אירוע לא צפוי שהתרחש במהלך קיום יחסי מין, כאשר ההתקן התוך-רחמי (IUD) שלה גרם לפציעה קלה באיבר המין של בן זוגה. "זה היה רגע מפחיד ומביך כאחד", אמרה ל-news.com.au. "לא ציפיתי שדבר כזה יכול לקרות".

התקן תוך-רחמי, המוכר גם כ-IUD, הוא אמצעי מניעה נפוץ ויעיל המוחדר לרחם על ידי גינקולוג. ההתקן יכול להכיל נחושת או לשחרר הורמונים, ומספק הגנה מפני הריון למשך מספר שנים. במקרה של היילי, ההתקן הפך ממגן לגורם בלתי צפוי של אי-נעימות.

"הרגשנו כאב חד פתאומי", תיארה דייויס. "ברגע הראשון לא הבנו מה קרה, אבל מהר מאוד הבנו שמשהו לא בסדר". היא נאלצה לפנות לבית החולים בעקבות האירוע, שם הוסבר לה כי ההתקן גרם לשריטה קלה בצוואר הרחם שלה.

היילי סיפרה כי גם היא וגם בן זוגה חוו כאב ודימום קל לאחר התקרית. למרות הפגיעה, הבחור לא נזקק לטיפול רפואי מיוחד. "הרגשתי נורא", הודתה. "אף אחד מאיתנו לא חשב שמשהו כזה יכול לקרות", אמרה ל-news.com.au. למרות החוויה החריגה, היא ציינה כי האירוע לא פגע במערכת היחסים שלהם. "לקח לנו זמן להתאושש, אבל המשכנו להיפגש.