בני זוג בתחילת שנות ה-30 לחייהם ממרכז הארץ, הכירו בחברה בה עבדו יחד עד לא מזמן. לחתונה שלהם לפני ארבע שנים הגיעו כל עובדי החברה וכך גם לאירוע הברית של בנם היחיד.

האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, גוללה את סיפור ההיכרות שלה ושל בעלה במקום העבודה. לדבריה, היא הייתה ה"צעירה" בחברה בשעה שבעלה הוותיק ממנה בשלוש שנים היה מנהל מוערך. "חיזרתי אחריו במשך חצי שנה אחרי שהתקבלתי לעבודה. החיזור היה כזה שבמקרים מסוימים אפשר לומר שאפילו הטרדתי אותו בעבודה. זו הייתה הטרדה חביבה ששנינו אהבנו וזה התפתח לאהבה גדולה ולחתונה", היא סיפרה.

פיתתה אותו בעבודה  (צילום: אינג'אימג')
פיתתה אותו בעבודה (צילום: אינג'אימג')

אחרי שלוש שנות עבודה, האישה קודמה לתפקיד טוב יותר ובעלה גם הוא טיפס בסולם ואפילו הפך להיות מהמובילים בחברה, כשקיבל הקצאת מניות והטבות שכר מפליגות. "הכל היה טוב ויפה. באמת שנינו עבדנו ויחד שכרנו השנתי המשותף הגיע לסכום של שבע ספרות".

אך דרמה התרחשה לפני ארבעה חודשים, כשמשרת המנכ"ל התפנתה לאחר שאחד המייסדים שגם היה המנכ"ל מכר את חלקו לשני השותפים האחרים. שני השותפים לא היו טובים בניהול ובפועל התפקיד היה פתוח לאחד הבכירים בחברה, אחד מהם היה הבעל.

"ערב אחד בעלי שוחח איתי בבית כשאנחנו מול הטלוויזיה והציע לי 'לסייע לו' לקבל את התפקיד. 'זה לא נורא, כל מה שאת צריכה לעשות זה לפתות את הבוס הגדול, אבל לא להשתולל', כך הוא אמר לי".

בסוף היא פיתתה את הבוס אך בעלה רוצה להתגרש (צילום: אינג'אימג')
בסוף היא פיתתה את הבוס אך בעלה רוצה להתגרש (צילום: אינג'אימג')

"צחקנו על זה ביחד", המשיכה. "והיה ברור לי שאני לא הולכת לעשות את זה אבל אז בעלי", כך היא סיפרה לעוה"ד סולן, "ממש לחץ. 'מה, אתה רוצה שאשכב אתו?' צעקתי עליו. 'והכל כדי שאתה תהיה מנכ"ל'?". הבעל בתגובה השיב לה "חס וחלילה, אבל תני לו להרגיש שאת רוצה אותו".

חודש לאחר מכן, הבעלים של החברה טס לחו"ל יחד עם אותה אישה לקדם עסקה כלשהי. שם כבר הכל קרה והיא קיימה קשר אינטימי עם הבוס. "עשיתי את זה בשביל בעלי ולא הסתרתי את זה ממנו וסיפרתי לו כל מה שקרה כשחזרתי לארץ". עוד היא ציינה: "בעלי הוא שיזם ודחף אותי לעשות את מה שעשיתי".

גדלי ושרין סולן  (צילום: יח''צ)
גדלי ושרין סולן (צילום: יח''צ)

הבעל ההמום התפטר בינתיים מהחברה והתייחס לטענות של אשתו: "אשתי חולה בראשה ובנפשה ומצאה דרך להעליל עלי כדי לנהל רומן עם המייסד והבעלים של החברה". בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך אך לדברי עוה"ד סולן, במקרה הנוכחי כשהבעל קיבל הודאה מפורשת מאשתו שהיא בגדה בו, אומנם לבקשתו, והוא לא מוכן לסלוח ואף התפטר מהחברה, הגירושים בלתי נמנעים.