בפוסט שעורר סערה ברשת החברתית Reddit, אישה אנונימית חשפה את סיפורה המורכב אודות מערכת יחסים אינטימית שהיא מנהלת עם גבר נשוי.

האנונימית, שעובדת כברמנית, סיפרה כי הכירה גבר אותו היא מכנה "מנארד" כלקוח קבוע בבר בו היא עובדת. לדבריה, מנארד תמיד היה אדיב כלפיה, השאיר טיפים נדיבים וכי הם היו משוחחים רבות. היא ידעה שהוא נשוי ושלאחרונה אף נולד לו תינוק.

הפך ללקוח קבוע בבר, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
הפך ללקוח קבוע בבר, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

הקשר ביניהם החל להתהדק כאשר מנארד הוסיף אותה כחברה בפייסבוק, מהלך שלדבריה אינו חריג בקרב לקוחות קבועים. נקודת המפנה הגיעה כאשר האישה יצאה לבלות עם חבר, ומנארד שלח לה הודעה ושאל היכן היא נמצאת. הוא הגיע לאותו בר, ובסופו של דבר השניים קיימו יחסי מין בשירותים.

מאז אותו אירוע, האישה מתארת כי בחודש האחרון הם מקיימים יחסי מין "ללא הרף". היא מדגישה כי הקשר ביניהם אינו רק מיני - וכי הם נפגשים גם מבלי לעשות סקס, אך היא מגדירה את היחסים כ"חברים עם הטבות". עם זאת, היא מציינת כי הם נמנעים מלדבר על אשתו.

חבריה הקרובים ומשפחתה של האישה הגיבו בזעזוע לאחר שגילו על הקשר. היא תיארה כי הם "איבדו את עשתונותיהם" וגרמו לה להרגיש "כמו מפלצת". תגובות אלו הובילן אותה לתהות האם עליה לחוש אשמה על מעשיה.

מי האשם בבגידה?, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
מי האשם בבגידה?, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

האישה מתארת את עצמה כאדם טוב, אמיתי, אכפתי ואדיב. היא מדגישה כי היא רווקה ולכן אינה בוגדת באף אחד באופן אישי. עם זאת, היא הסבירה כי הוא מבולבלת ולא מבינה האם עליה להרגיש רע נוכח הביקורת הקשה שהיא סופגת.

הפוסט עורר תגובות מעורבות בקרב משתמשי Reddit. חלק מהמגיבים הביעו ביקורת חריפה, בטענה שהתנהגותה אינה מוסרית גם אם היא עצמה אינה מחויבת לאיש. אחרים טענו כי האחריות העיקרית מוטלת על הגבר הנשוי, שהפר את נדריו לאשתו.