בריג'ט ודניאל פלונג, תאומות זהות בנות 27 מניו יורק, חשפו לאחרונה פרט מפתיע על חייהן המשותפים. בפודקאסט "Gals on the Go", הן סיפרו כי הן חולקות חזייה אחת ולובשות את אותם התחתונים.

"יש לנו רק חזייה אחת כי שתינו לא לובשות חזיות בדרך כלל, אבל כשאנחנו צריכות, אנחנו נלחמות עליה", הסבירה דניאל. היא הוסיפה שלמעשה יש להן שתי חזיות - אחת שחורה ואחת בצבע גוף, אך הן משתמשות בעיקר באחת מהן.

View this post on Instagram

A post shared by danielle (@daniellepheloung)

לגבי התחתונים, התאומות גילו שיש להן "מגירה משותפת" שממנה הן בוחרות איזה ללבוש. הן מודות שזה עשוי להישמע מוזר לאחרים, אך הן עושות זאת מאז התיכון.

תגובות הקהל לגילוי זה היו מעורבות. חלק מהמאזינים נגעלו ואף הביעו סלידה, בעוד שאחרים, במיוחד תאומים אחרים, הזדהו עם ההרגל הזה. "אותו DNA!", כתב אחד המגיבים, בעוד אחר שהוסיף "גם אני חלקתי תחתונים עם התאום שלי".

התאומות פלונג, שהן משפיעניות ברשתות החברתיות עם מאות אלפי עוקבים, לא נראו מוטרדות מהתגובות המעורבות. הן אף פרסמו סרטון ברשת TikTok המתייחס בהומור למאבק על החזייה כשאחת מהן נראית עוזבת את הדירה. למרות שהנושא עורר דיון ער ברשת, נראה שהשתיים ממשיכות לשתף פעולה בחייהן האישיים ובקריירה שלהן.