במחאה אנטי-ישראלית סוערת שהתקיימה מול הבית הלבן אתמול (שבת), צלם עיתונות פרו-פלסטיני בשם סמואל מנא ג'וניור הצית את עצמו. אירוע זה, שתועד במצלמות, זעזע את הנוכחים.

בסרטונים רואים את מנא כשהוא זועק מכאבים לאחר שהצית את זרועו השמאלית בעוד ששוטרים שהיו במקום ועוברי אורח נחלצו במהירות לעזרה וכיבו את האש בעזרת מים ובגדים. לפי הדיווחים, מנא צעק שהוא עיתונאי בזמן שנעצר על ידי משטרת וושינגטון הבירה. בבלוג שפרסם לפני האירוע, הטיל מנא ספק באובייקטיביות של התקשורת בסיקור המלחמה בעזה.

"ל-10,000 הילדים בעזה שאיבדו איבר בסכסוך הזה, אני נותן לכם את זרועי השמאלית", כתב מנא, בוגר בית הספר לעיתונות באוניברסיטת אריזונה סטייט, שעבד בשנתיים האחרונות עבור תחנת טלוויזיה מקומית המזוהה עם רשת CBS. לאחר האירוע, הוא פונה לבית חולים עם פציעות שאינן מסכנות חיים. משטרת וושינגטון הבירה מסרה כי היא חוקרת כעת את האירוע.

המחאה התקיימה לקראת ציון שנה לתחילת המלחמה בין ישראל לחמאס, שפרצה בעקבות מתקפה של חמאס על ישראל שהובילה למותם של כ-1,400 בני אדם. המפגינים קראו להפסקת אש ברצועת עזה, שם נהרגו על פי טענת משרד הבריאות של הרשות הפלסטיני, כ-40,000 פלסטינים בשנה האחרונה.